کد خبر: ۵۷۸۱۲۹
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶

ذوالنور: تعبیر درستی نیست که گفته شد در انتخابات استانی روحانیون و مداح‌ها لیست می‌دهند و می‌گویند "بقیه کافرند

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت‌: روحانیون هم مثل بقیه گروه‌های اجتماعی مجاز هستند در انتخابات از کسی حمایت کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
حجت‌الاسلام ذوالنور در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه‌) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی در تذکری گفت‌: آقای قاضی پور، در اظهاراتش گفت که اگر انتخابات استانی شود روحانیون و مداح‌ها لیستی ارائه می‌کنند و می‌گویند "بقیه کافر هستند" این تعبیر مناسبی نیست. به‌ هر حال روحانیون مورد اعتماد گروه هایی از جامعه هستند و مانند بقیه شخصیت‌ها، دسته‌جات، اصناف و شخصیت‌های مرجع اجتماعی ممکن است اظهار نظر کنند.

وی خاطرنشان کرد: البته خیلی از روحانیون به خاطر جایگاه و سمتی که دارند اظهار نظر نمی‌کنند، ولی مثل بقیه آحاد مردم مجاز هستند از کسی حمایت کنند و ممکن است کسانی را تایید کنند. این که به آنها نسبت دهیم آنها لیستی  می‌دهند و می‌گویند که بقیه کافر هستند، درست نیست. تا حالا روحانیت نه چنین نسبتی دادند و نه می‌دهند. مردم به رهنمودهای شخصیت‌های روحانی نگاه می‌کنند، زیرا آنها ملاک و شاخص‌هایی دارند. لازم است که نمایندگان در بیانات خود رعایت کنند که چنین چیزهایی اثر منفی در ذهن مردم نگذارد.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین