کد خبر: ۵۷۸۱۶۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷

قیمت سکه و دلار کاهشی شد

قیمت سکه تمام‌بهار آزادی امروز تحت تاثیر ریزش دلار در بازارهای داخلی و کاهش قیمت اونس در روز گذشته با تداوم روند کاهشی مواجه شد.
آفتاب‌‌نیوز :
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی امروز در بازار تهران امروز به ۴میلیون و ۵۲۹ هزار تومان کاهش یافت.

به گزارش آفتاب‎نیوز؛ امروز در بازار آزاد سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید با کاهش نسبت به روز  قبل در قیمت ۴ میلیون و ۵۲۳ هزار تومان و طرح قدیم ۴ میلیون و ۴۴۶ هزار تومان معامله می‌شود.

همچنین در بازار آزاد هر قطعه نیم‌سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۵۲۹ هزار تومان، ربع‌سکه یک‌میلیون و ۵۷۷ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۸۷۸ هزار تومان فروخته می‌شود.

به نوشته خبرآنلاین، هر گرم طلای ۱۸عیار هم  ۴۱۶ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۲۹۳.۵ دلار معامله می‌شود.

برخی صرافان دلیل کاهش را پایین آمدن قیمت ارز در بازار می دانند. 

دلار کاهشی شد

قیمت دلار و یورو، در بانک‌ها و صرافی‌های مجاز بانک مرکزی نسبت به روز گذشته با کاهش همراه بوده است.

به گزارش ایسنا، بانک مرکزی از نیمه نخست امسال به بانک‌ها مجوز خرید ارز از مردم را داد که این نرخ هر روز از سوی این بانک به بانک‌ها به صورت آنلاین اعلام می‌شود، البته در ابتدا نرخ اعلام شده در بانک‌ها بسیار پایین‌تر از بازار آزاد بود و به تدریج این تفاوت کم و نرخ خرید ارز در بانک‌ها به نرخ بازار آزاد نزدیک شد.

در همین راستا، شعب ارزی بانک‌ها امروز (۱۲ اسفند) هر دلار آمریکا را ۱۲ هزار و ۹۱۶ تومان می‌خرند که نسبت به روز گذشته که ۱۳ هزار و ۶۲ تومان بوده حدود ۱۵۰ تومان کاهش داشته است.

قیمت خرید یورو نیز ۱۴ هزار و ۶۸۲ تومان است که نسبت به روز گذشته با کاهش ۱۶۰ تومانی همراه بوده است.

همچنین امروز قیمت خرید هر پوند انگلیس در شعب ارزی بانک‌ها ۱۷ هزار و ۶۰ تومان اعلام شده است.

قیمت ارز مسافرتی

شعب ارزی بانک‌های عامل ارز مسافرتی نیز در صورت تکمیل بودن مدارک مسافران تا سقف ۵۰۰ یورو برای کشورهای همسایه و مشترک‌المنافع و تا سقف ۱۰۰۰ یورو برای سایر کشورها ارز مسافرتی می‌فروشند که قیمت این ارز امروز بدون احتساب کارمزد ۱۵ هزار و ۴۲۱ تومان اعلام شده که با احتساب کارمزد بانک مرکزی و عامل به حدود ۱۵ هزار و ۸۰۰ تومان می‌رسد.

قیمت ارز در صرافی‌ها

همچنین صرافی‌های مجاز بانک مرکزی امروز قیمت خرید هر دلار آمریکا را ۱۳ هزار و ۱۰۰ تومان و قیمت فروش آن را ۱۳ هزار و ۲۰۰ تومان اعلام کرده‌اند.

این صرافی‌ها امروز هر یورو را ۱۵ هزار و ۳۰۰ تومان خریده و ۱۵ هزار و ۴۰۰ تومان می‌فروشند.

قیمت دلار و یورو در صرافی‌ها نیز نسبت به روز گذشته با کاهش همراه بوده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Canada
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۳
0
0
شوخی می نویسید 13300 تومان ریزشی است چند ریال اگر واحد پول باشه!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین