کد خبر: ۵۷۸۷۰۴
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۲

درخواست برطرف شدن مشکلات گرمایشی مسجد ولی عصر(عج) از شهردار تهران

اهل قلم درخواست برطرف شدن مشکلات برق وسیستم گرمایشی مسجد ولی عصر(عج) را از شهردار تهران دارند.
آفتاب‌‌نیوز :
سارا سعادتی - درپی اقدام انقلابی امام جماعت مسجدولی عصر(عج) آیت الله جعفری حصارلو و تحصن دو روزه وی درمسجد؛ فعالیت‌های دینی، فرهنگی درمسجد ولی عصر(عج) آغاز شد. اما چیزی نگذشت که بدلیل عدم توجه کافی برخی از مسئولان شهرداری به خصوص منطقه 11، وسایل گرمایشی و برق قطع شده و اکنون نماز و برنامه‌های فرهنگی مسجد از طریق برق اضطراری که امام جماعت مسجد شخصا تامین می‌کند؛ برگزار می‌شود و نمازگزاران در سرما نماز جماعت را برپا می کنند.

بدون تردید، مساجد از جمله مراکز دینی اسلامی و نیز محل برپایی نماز است، لذا برخی مساجد همینطور رها شده‌اند. برق و وسایل گرمایشی را قطع کرده‌اند و تنها به بهانه عدم پرداخت هزینه‌های پیمان کاری به راحتی برای برگزاری نماز و برنامه های شرعی مسجد سنگ‌اندازی می‌کنند تا آنجاکه شهروندان در سرمای شدید نماز می‌خوانند و باورهای خود را نسبت به فعالیت‌های شهرداری تهران به نقد و تحلیل می‌گذارند.

شهردار تهران در اختتامیه «سومین جشنواره رسانه‌های شهری» خاطرنشان کرد: «از همه اهل قلم دعوت می‌کنم تا تأثیرگذاری کارها و اقدامات را در شهر مورد ارزیابی قرار دهند.» لذا، بر آن شدیم تا ضعف مدیریت شهری در فعالیت های دینی را به رشته تحریر درآوریم تا یک بار دیگر به روند فعالیت‌های دینی توجه، تسریع و اقدام به موقع داشته باشد.

اقدامات شهرداری تهران در تسهیل فعالیت ها و برنامه های دینی و مذهبی شرع مقدس اسلام بسیار تاثیرگذار است و شهروندان و اعضای هیأت امنای مسجد انتظار دارند تا شهردار تهران شخصا در برطرف کردن ضعف‌های موجود، اقدامات لازم را انجام دهد.

درخواست برطرف شدن مشکلات گرمایشی مسجد ولی عصر(عج) از شهردار تهران

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین