کد خبر: ۵۷۹۲۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲
معاون شهردار تهران:

با حذف پست قائم‌مقامی در شهرداری ۷۰ نفر جایابی می‌شوند/نمی‌توانیم افراد را حذف کنیم/قائم‌مقام‌ها به جاهای خالی منتقل می‌شوند

رییس شورای اداری شهرداری تهران با اشاره به اینکه فقط پست قائم‌مقامی حذف شده و نمی‌توان افراد را حذف کرد، گفت: ۷۰ نفر در این ارتباط باید جایابی شوند و به جاهای خالی مثل پست معاونت شهرداران مناطق منتقل شوند.
آفتاب‌‌نیوز :
سکینه اشرفی با اشاره به حذف پست قائم مقام در شهرداری تهران گفت: از ابتدای سال برای دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده ۵ بخشنامه شده بود که پست قائم مقام حذف شود و ما به تازگی توانسته‌ایم این امر را محقق کنیم.

به گزارش آفتاب نیوز، معاون برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شوراهای شهرداری تهران افزود: اکنون با مسائل اجرایی حذف پست قائم مقام مواجه هستیم و افراد باید جایابی شوند. حدود ۷۰ نفر در ارتباط با حذف پست قائم مقام باید تعیین تکلیف شوند؛ البته همه این افراد قائم مقام نیستند و شامل کارکنان دفاتر قائم‌مقام‌ها هم می‌شوند، چرا که پست‌های جانبی هم پیرامون پست قائم مقام ایجاد شده بود.

وی در پاسخ به این پرسش که این ۷۰ نفر قرار است به کجا منتقل شوند، گفت: به هرحال اکنون در شهرداری جاهای خالی وجود دارد؛ بعضا در مناطق و در سمت معاون شهردار جاهای خالی وجود دارد و افرادی که قائم مقام شده بودند، همه در سطح بالای تخصصی هستند و می‌توانند با توجه به حوزه تخصصی خود به کار گرفته شوند. سعی ما هم این است که بتوانیم از این نیروی متخصص به نحو احسن استفاده کنیم.

اشرفی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه بنابراین قرار نیست این ۷۰ نفر حذف شوند و قرار است منتقل شوند، گفت: این افراد نیروهای شهرداری هستند و ما نمی‌توانیم افراد را حذف کنیم. در واقع پست قائم مقام حذف شده است نه نیروها. امیدواریم بتوانیم در حوزه‌های مختلف از توان این افراد استفاده کنیم.

رییس شورای اداری شهرداری تهران در خصوص حذف پست مشاور از شهرداری هم گفت: ما نه مصوبه‌ای در این زمینه داریم و نه برنامه‌ای در دستور کار داریم. برای حذف پست قائم مقام بخشنامه داشتیم و موظف به انجام آن بودیم و تکلیف قانونی داشتیم، اما برای حذف پست مشاور تکلیف قانونی نداریم. البته قرار است لایحه‌ای در خصوص حذف این پست به شورای شهر تقدیم کنیم که در مهلت قانونی این کار را انجام خواهیم داد.


ایلنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
0
0
ایکاش روزی برسد که چیزی به عنوان معاون و جانشین و بخصوص مشاور نداشته باشیم که هر مدیری جوابگوی عملکرد خودش باشد و به گردن معاونین و مشاورین نیندازند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین