کد خبر: ۵۷۹۳۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵
دولت آماده همکاری با قوه قضاییه است

پیام تبریک روحانی به رئیسی: احقاق حقوق مردم و اجرای عدالت، در سایه استقلال دستگاه قضایی و به دور از ملاحظات جناحی و بی‌اعتنا به فشار قدرت‌های رسانه‌ای امکان‌پذیر خواهد بود

رئیس جمهور با تبریک انتصاب حجت الاسلام والمسلمین رئیسی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به سمت ریاست قوه قضاییه ، تاکید کرد که دولت تدبیر و امید برای همکاری و تعامل با آن قوه در جهت تحقق آرمان‌های بلند نظام اسلامی و اجرای دقیق قانون اساسی آماده است.
آفتاب‌‌نیوز :
حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی، رئیس جمهور در پیامی با تبریک انتصاب حجت الاسلام والمسلمین رئیسی از سوی رهبر انقلاب اسلامی به سمت ریاست قوه قضاییه، تاکید کرد که دولت تدبیر و امید برای همکاری و تعامل با آن قوه در جهت تحقق آرمان‌های بلند نظام اسلامی و اجرای دقیق قانون اساسی آماده است.

روحانی ابراز امیدواری کرده است با حضور حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در رأس دستگاه قضایی کشور، شاهد تحولات مورد انتظار مردم در گسترش عدالت اجتماعی، احقاق حقوق عمومی و شهروندی، مبارزه جدی و همه جانبه با فساد و تحکیم امنیت در همه ابعاد آن از جمله امنیت سرمایه‌گذاری و صیانت از فعالیت‌های سالم اقتصادی در کشور باشیم.

پیام تبریک روحانی به رئیسی: احقاق حقوق مردم و اجرای عدالت، در سایه استقلال دستگاه قضایی و به دور از ملاحظات جناحی و بی‌اعتنا به فشار قدرت‌های رسانه‌ای امکان‌پذیر خواهد بود

 متن پیام تبریک حسن روحانی به این شرح است:

سم الله الرحمن الرحیم

حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای رئیسی

ریاست محترم قوه قضاییه

 سلام علیکم

انتصاب جنابعالی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به سمت ریاست قوه قضاییه را که نشان اعتماد معظم‌له و مدیریت شایسته شما در مسئولیت‌های پیشین در آن قوه است، تبریک می‌گویم.

دستگاه قضایی جمهوری اسلامی ایران، مهمترین نماد اراده نظام اسلامی برای احقاق حقوق مردم و اجرای عدالت و تأمین امنیت اجتماعی است. بی‌تردید انجام این رسالت خطیر در سایه استقلال دستگاه قضایی و به دور از ملاحظات حزبی و جناحی و بی‌اعتنا به فشار برخی از قدرت‌های رسانه‌ای و تبلیغی امکان‌پذیر خواهد بود، که در این راستا قدم‌هایِ برداشته شده، باید تکمیل گردد.

در این مقطع حساس بخش بزرگی از بار مسئولیتِ تقویتِ سرمایه اجتماعی و اعتماد مردم به نظام بر دوش آن قوه محترم است، که با پیروی از سیره و منش شهید آیت‌الله دکتر بهشتی بنیانگذار دستگاه قضاء اسلامی در کشور و اجرای دقیق قوانین و فرامین امام راحل‌(ره) به‌ویژه فرمان 8 ماده‌ای سال 1361 ایشان و ارشادات مقام معظم رهبری مدظله، می‌توانیم شاهد شکوفایی و پویایی بیشتر ارزش‌های اسلامی و انقلابی باشیم.

اینجانب ضمن اعلام آمادگی دولت تدبیر و امید برای همکاری و تعامل با آن قوه در جهت تحقق آرمان‌های بلند نظام اسلامی و اجرای دقیق قانون اساسی، امیدوارم با حضور جنابعالی در رأس دستگاه قضایی کشور، شاهد تحولات مورد انتظار مردم در گسترش عدالت اجتماعی، احقاق حقوق عمومی و شهروندی، مبارزه جدی و همه جانبه با فساد و تحکیم امنیت در همه ابعاد آن از جمله امنیت سرمایه‌گذاری و صیانت از فعالیت‌های سالم اقتصادی در کشور باشیم.

همچنین لازم می‌دانم از خدمات و تلاش‌های ریاست پیشین قوه قضاییه آیت الله آملی لاریجانی، تقدیر نموده و توفیقات ایشان را در خدمت به مردم و نظام اسلامی از خداوند بزرگ مسألت ‌نمایم.

منبع: سایت دفتر ریاست جمهوری
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
5
5
پیام بیانگر این است که چقدر ضعف وجود داشت
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین