کد خبر: ۵۷۹۴۷۳
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۷

واکنش مدیرعامل تراکتورسازی به شایعه تبانی

ایوب بهتاج مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز اتهامات مربوط به تبانی را رد کرد و گفت:«بدون سند فقط تهمت می‌زنند.»
آفتاب‌‌نیوز : ایوب بهتاج مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز با اشاره به شایعات اخیر در خصوص تبانی این تیم و ماشین سازی که از یک مالک مشترک بهره می برد، برای واریز سه امتیاز دربی به سود تراکتورسازی، واکنش نشان داد. بهتاج در این مورد گفت: «ما قبل از بازی هم می‌دانستیم هر نتیجه ای که در دربی تبریز رقم بخورد با خود حواشی زیادی به همراه خواهد داشت اما چاره ای نبود و باید این بازی را برگزار می‌کردیم. به نظر خودمان بازی بسیار سالم بود و هیچ اتفاق عجیبی در آن رخ نداد.»

او اضافه کرد: «متاسفانه یکسری افراد بدون اینکه ماجرا را بدانند فقط اتهام می‌زنند و هیچ سندی هم ندارند. ماشین‌سازی نیازی به تبانی با تراکتورسازی ندارد چون یک باشگاه قدرتمند است و در همین فصل یقه اکثر تیم‌های قدرتمند لیگ را گرفته است. ما هم نیازی نداریم که تبانی کنیم چون در همین شهر تبریز و همین ورزشگاه یادگار امام موفق شدیم تیم های مهمی مثل سپاهان و استقلال که مدعی قهرمانی هستند را شکست بدهیم و تا پایان فصل در تمام بازی‌های خانگی مان به پیروزی می‌رسیم. حالا چه شده که یک سری احساس خطر کردند و علیه ما و باشگاه ماشین سازی این شایعات را به پا می‌کنند، باید از خودشان بپرسید.»

بهتاج در نهایت گفت: «تراکتورسازی و ماشین سازی جزو پاک ترین تیم های این فصل از لیگ هستند. تراکتور از ابتدای این فصل با هر  سختی که بود، یک تیم شخصی شده و می خواهد با افزایش توانش در جذب بازیکنان ستاره، به راه خود ادامه بدهد. ماشین سازی هم اسپانسر و شرایط اداری کاملا جداگانه ای نسبت به باشگاه تراکتورسازی دارد و مالک آن دو تیم یک نفر نیست. این را می توانید از ثبت شرکت ها در تبریز هم بپرسید ولی متاسفانه نمی دانیم با این حجم از شایعات باید چه کار کنیم.»

خبر آنلاین

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین