کد خبر: ۵۷۹۶۳۶
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۳

حدادی‌فر: باید قدر حضور در بهترین تورنمنت باشگاهی آسیا را بدانیم

کاپیتان ذوب‌آهن اهمیت حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به بازیکنان جوان این تیم متذکر شد.
آفتاب‌‌نیوز :
به نقل از پایگاه اینترنتی باشگاه ذوب‌آهن، قاسم حدادی‌فر، کاپیتان تیم ذوب‌آهن در کنفرانس خبری پیش از دیدار با النصر عربستان در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا گفت: به خوبی می‌دانیم چه بازی مهمی پیشرو داریم؛ یک بازی سخت مقابل یک تیم خوب از عربستان سعودی.

وی ادامه داد: تیم ما ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه است. خوشحالیم که برای چهارمین دوره پیاپی در لیگ قهرمانان آسیا حضور داریم. در دیدار مقابل النصر قدرتمند ظاهر خواهیم شد و می‌خواهیم نماینده شایسته برای فوتبال ایران و اصفهان باشیم.

حدادی‌فر افزود: بازیکنان جوان خوبی به ما اضافه شدند که کیفیت بالایی از خودشان نشان دادند و می‌توانند به ما کمک کنند. بازیکنان باید بدانند در چه سطحی از فوتبال بازی می‌کنند. بهترین تیم‌های آسیا در این رقابت‌ها حضور دارند و باید بازیکنان بهترین عملکرد خودشان خودشان را داشته باشند.

بازیکنان ذوب‌آهن تصریح کرد: کادر فنی، تیم النصر را به خوبی آنالیز کرده و ما باید در زمین وظایف خود را به خوبی انجام دهیم تا بتوانیم با نتیجه خوبی از زمین خارج شویم. در بازی با الزورا حاکم مطلق زمین بودیم و مالکیت و موقعیت‌های زیادی خلق کردیم اما موفق به گلزنی نشدیم و باید در دیدار فردا به فکر جبران این دو امتیاز از دست رفته باشیم. تیم النصر تیم قدرتمندی است و ما باید مقابل این تیم جنگنده حاضر شویم.

ایسنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین