کد خبر: ۵۷۹۶۴۳
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۷

آخرین قیمت‌ها از بازار سکه، طلا و ارز

دلار و یورو امروز هم به روند کاهشی خود ادامه دادند و قیمت هر کدام در صرافی‌های مجاز ۱۰۰ تومان کاهش یافت. هم‌چنین بازار ارز و طلا، دومین روز هفته را با کاهش نسبی قیمت‌ها به پایان رساند.
آفتاب‌‌نیوز :
قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز تا ساعت ۱۸:۳۰، با کاهش ۶۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته به چهار میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید. قیمت سکه طرح قدیم هم با کاهش ۳۰ هزار تومانی نسبت به روز شنبه، با قیمتی معادل چهار میلیون و ۴۲۰ هزار تومان داد و ستد شد.

قیمت نیم‌سکه دو میلیون و ۴۸۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۶۲۰ هزار تومان و سکه گرمی ۸۶۰ هزار تومان است.

همچنین در بازارهای جهانی، آخرین قیمت هر اونس طلای جهانی به ۱۲۹۸ دلار رسیده است.

دلار و یورو چند؟

امروز هم‌چنین دلار و یورو به روند کاهشی خود ادامه دادند و قیمت هر کدام در صرافی‌های مجاز ۱۰۰ تومان کاهش یافت و در صرافی‌های مجاز بانک مرکزی به ترتیب ۱۳ هزار و ۱۰۰ و ۱۵ هزار و ۱۰۰ تومان فروخته می‌شود.

شعب ارزی بانک‌ها هم هر دلار آمریکا را ۱۲ هزار و ۷۷۱ تومان می‌خرند که نسبت به روز گذشته که ۱۲ هزار و ۸۱۹ تومان بود، حدود ۵۰ تومان کاهش قیمت دارد. قیمت خرید یورو نیز ۱۴ هزار و ۳۵۴ تومان است که نسبت به روز گذشته با کاهش حدود ۵۰ تومانی همراه است. هم‌چنین امروز قیمت خرید هر پوند انگلیس در شعب ارزی بانک‌ها ۱۶ هزار و ۶۲۸ تومان اعلام شده است. به این ترتیب، قیمت خرید ارز در بانک‌ها در دو روز اخیر روند کاهشی داشته است.

قیمت ارز مسافرتی

شعب ارزی بانک‌های عامل ارز مسافرتی نیز در صورت تکمیل بودن مدارک مسافران تا سقف ۵۰۰ یورو برای کشورهای همسایه و مشترک‌المنافع و تا سقف ۱۰۰۰ یورو برای سایر کشورها ارز مسافرتی می‌فروشند که قیمت این ارز امروز بدون احتساب کارمزد ۱۵ هزار و ۷۵ تومان اعلام شده که با احتساب کارمزد بانک مرکزی و عامل به حدود ۱۵ هزار و ۴۰۰ تومان می‌رسد.

قیمت ارز در صرافی‌ها

همچنین صرافی‌های مجاز بانک مرکزی امروز قیمت خرید هر دلار آمریکا را ۱۳ هزار تومان و قیمت فروش آن را ۱۳ هزار و ۱۰۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها امروز هر یورو را ۱۵ هزار تومان می‌خرند و ۱۵ هزار و ۱۰۰ تومان می‌فروشند. قیمت دلار و یورو در صرافی‌ها نیز نسبت به روز گذشته با کاهش ۱۰۰ تومانی همراه است.

منیع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین