کد خبر: ۵۸۰۰۷۶
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۹

کار سختی برای صعود از گروه مرگ داریم/ گلر العین بهترین بازیکن بود

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه تیمش کار سختی برای صعود از گروه دارد گفت: عملکرد داور خوب بود و اشتباه تأثیرگذاری نداشت.
آفتاب‌‌نیوز :
 بیژن طاهری پس از تساوی یک بر یک تیمش برابر العین امارات اظهار داشت: بازی را به خوبی شروع کردیم که چند موقعیت را دروازه‌بان العین از ما گرفت.

وی تأکید کرد: در نیمه دوم باز هم استقلال بود که نمایش قابل قبولی از خود نشان داد و به گل دست پیدا کردیم و حتی بعد از آن گل هم چند موقعیت خوب داشتیم که دروازه‌بان العین به خوبی آنها را مهار کرد و اعتقاد دارم بهترین بازیکن العین، دروازه‌بان این تیم بود.

مربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا با این شرایط و کسب تنها یک امتیاز، امیدوار به صعود به دورِ بعد هستید یا خیر؟ افزود: تنها دو بازی از شروع مرحله گروهی لیگ قهرمانان گذشته و ما هنوز امید داریم که بتوانیم در دیدارهای بعدی نتایج خوبی کسب کنیم.

طاهری گفت: حریفان سرسختی در گروه ما هستند و همه می‌دانند که گروه استقلال، گروه مرگ است اما ما تلاش می‌کنیم تا بتوانیم در بازی‌های باقی‌مانده، عملکرد قابل قبولی داشته باشیم.

وی در مورد قضاوت داور این دیدار تصریح کرد: اعتقاد دارم داوری خوب بود ولی تأثیرگذار نبود اما باید دقت بیشتری در بعضی صحنه‌ها می‌داشت.

مربی تیم فوتبال استقلال در مورد مصدومیت وریا غفوری و فرشید اسماعیلی خاطرنشان کرد: غفوری مشکل خاصی ندارد اما وضعیت آسیب‌دیدگی فرشید اسماعیلی فردا مشخص خواهد شد.

مهر 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین