کد خبر: ۵۸۰۳۶۸
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰

فرمانده ناجا: از قدرت امنیتی بالایی برخورداریم

فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه اگر در دوران جنگ نیاز به سیم خاردار داشتیم اما امروز از قدرت امنیتی بالایی برخوردار هستیم، گفت: امنیت پایدار و حاکم بر کشورمان، یکی از دستاوردهای بزرگ ۴۰ ساله انقلاب است.
آفتاب‌‌نیوز :
سردار "حسین اشتری" در مراسم سومین یادواره ۱۴۳ شهید فرماندهی انتظامی و شهدای مدافع حرم استان که با حضور نماینده ولی فقیه، استاندار، فرماندهی انتظامی استان، اعضای شورای تأمین و جمعی از خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان، ایثارگران و پیشکسوتان ناجا در سالن ایثار بنیاد شهرکرد برگزار شد، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: حضور در مراسمی که با یاد و نام شهدا برگزار می‌شود لیاقت می‌خواهد که نصیب ما شد و باید شاکر این مهم باشیم.

وی با بیان اینکه امنیت امروز ما امنیتی پایدار و با ثبات بوده که به لطف و عنایت الهی و با راهنمایی مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، زحمات شهدا و خانواده معزز این عزیزان به دست آمده است، وقتی اعتقاد به جهاد و شهادت داشته باشیم، پیروز میدان هستیم.

عالی ترین مقام انتظامی کشور خاطرنشان کرد: شهدا با خداوند به بهای رضای خداوند تبارک و تعالی و بهشت معامله کردند و جان خود را که بزرگترین سرمایه بود، فدا کردند؛ معامله شهدا با خدا معامله‌ای زیرکانه و پرسود بوده که شهدا موفق به انجام این معامله شدند.

فرمانده ناجا با تاکید بر اینکه در دفاع مقدس، روحیه ایثار و شهادت عامل پیروزی ما بود، بیان کرد: روحیه ایثار و شهادت امتیاز و مزیت ما در دفاع مقدس نسبت به دشمن بعثی بود.

سردار اشتری بااشاره به دوران دفاع مقدس، گفت: امکانات ما نسبت به دشمن بسیار کم و ناچیز بود و باید توجه کرد که تمام دنیا به دشمن بعثی کمک کردند اما با یک پیام امام (ره) همه به میدان عمل آمدند و جان خود را فدا کردند.

عالی ترین مقام انتظامی کشور با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس نیت ها خالص و برای خدا بود، اظهار کرد: هر کجا نیت ما برای خدا باشد ما به موفقیت رسیده ایم و این غیر قابل انکار است.

وی با تاکید بر اینکه، روحیه جهادی یکی از دستاوردهای انقلاب است، گفت: هر کجا جوانان و مسئولان با روحیه جهادی فعالیت کردند موفق شدند، باید گفت که این روحیه جهادی در نسل های جدید نیز موج می‌زند؛ جوانان ما با روحیه ایثار و شهادت وقتی کار را با یاد و خاطره شهدا آغاز می کنند موفق می شوند.

فرمانده ناجا به شهدای مدافع حرم اشاره و بیان کرد: وقتی متوجه هجمه دشمن به  اسلام می شوند در میدان عمل ورود پیدا می کنند و در سوریه به مقابله با آن می پردازند و به عشق شهدا، امام(ره) و رهبر معظم در هزاران کیلومتر آن طرف تر از اسلام و امنیت کشور دفاع می کند .

وی با بیان اینکه جوانانی که در سوریه و مرزها با داعش و گروه‌های تکفیری مبارزه می کنند برای امنیت، استقلال و موفقیت ما است، عنوان کرد: مدافعان حرم راهشان را از دفاع مقدس برگرفته‌اند.

سردار اشتری با تاکید بر اینکه ماموران پلیس در اقصی نقاط کشور اعم از مرزها، روستاها و... حضور دارند و با اشرار، قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر مبارزه می کنند، بیان کرد: افتخار ما این است که حافظ جان و مال مردم باشیم.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور با بیان اینکه نیروی انتظامی تاکنون ۱۴ هزار شهید را تقدیم انقلاب و اسلام کرده است، اظهار کرد: بیش از ۷ هزار نفر از این شهدا در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیده‌اند و ۷ هزار شهید نیز در راه برقراری امنیت ملی جان خود را فدا کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه اگر در دوران جنگ نیاز به سیم خاردار داشتیم ولی امروزه از قدرت امنیتی بالایی برخوردار هستیم، افزود: امنیت پایدار و حاکم بر کشورمان، یکی از دستاوردهای بزرگ ۴۰ ساله انقلاب است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، فرمانده ناجا با بیان اینکه اگر روحیه جهادی و انقلابی نبود دشمن قطعا به کشور دست اندازی می کرد، گفت: رمز پیروزی ما اطاعت از ولی فقیه بوده و باید گفت خیر دنیا و آخرت در تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) است.

سردار اشتری به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره و بیان کرد: پیام رهبر معظم انقلاب باید منشور هر حوزه و سازمانی باشد و این راهکارهای بیان شده در این بیانیه راه آینده را به ما نشان می دهد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین