کد خبر: ۵۸۰۶۹۹
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۹

مجهز شدن ماموران نیروی انتظامی قزوین به لباس دوربین دار

جانشین نیروی انتظامی استان قزوین گفت: برای کنترل رفتار ماموران با مردم و تکریم آنها و نیز اصلاح رفتار مردم با پلیس، نیروی انتظامی قزوین به لباس های دوربین دار مجهز می شود.
آفتاب‌‌نیوز :
طرح ترافیکی پلیس راهور با شعار «پرهیز از خطر، آرامش در سفر» امروز شنبه با حضور نیروهای پلیس راه، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، آتش نشانی، اورژانس، امداد خودرو، مدیریت بحران، نیروی انتظامی، در محل ایستگاه عوارضی پلیس راه قزوین به زنجان آغاز شد.

 سرهنگ مهدی حاجیان در این مراسم اظهار داشت: با کاهش سوانح جاده‌ای توانسته‌ایم در چند سال متوالی رتبه برتر کشوری را کسب کنیم که این موفقیت مرهون برنامه ریزی و هماهنگی همه دستگاه‌های خدمت رسان است.

وی بیان کرد: در علم مدیریت اساس تفکر سیستمی بر این است که به یکدیگر وابسته هستند و تعامل دارند و این تعامل دستگاه‌ها نشان پویایی است زیرا خدمت رسانی به تنهایی امکان پذیر نیست.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان بیان کرد: در طرح نوروزی یک مسابقه خدمت گزاری را شاهدیم که از سوی انسان‌هایی ایثارگر صورت می‌گیرد و خدماتی که داده می‌شود موجب تقویت امنیت در جاده‌ها و ایمنی سفر می‌شود.

وی گفت: باید همه در کنار مردم باشیم زیرا آنها شایسته خدمت بیشتر هستند و رسالت ما در این شرایط سنگین است.

حاجیان یادآور شد: اگر قانون مدار باشیم ضمن ایجاد نظم و پویا یی و امنیت در جامعه شاهد کاهش هزینه‌ها خواهیم بود و مشکلات نیز کمتر می‌شود لذا باید با فرهنگ سازی به سمت فراگیر شدن قانون پیش برویم.

وی اظهار داشت: پلیس خدمتگزار مردم است و تلاش می‌کند در کنار سایر دستگاه‌های خدمت رسان سفرهایی ایمن و راحت در جاده‌های استان را مهیا کند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: پلیس به سمت روش‌های سیستمی حرکت می‌کند و با مجهز شدن به سامانه جی پی اس از این پس تعدادی از مأموران پلیس هم به لباس‌های دوربین دار مجهز خواهد شد تا ضمن کنترل رفتار پلیس نوع برخورد مردم با مأموران نیز نظارت شود.

وی بیان کرد: استفاده از تجهیزات مدرن در راستای تکریم مردم و اصلاح رفتار پلیس است و نتایج خوبی خواهد داشت و به اصلاح رفتار مردم با پلیس هم منجر خواهد شد.

سرهنگ حاجیان افزود: مردم بهترین داور در ارزیابی خدمات نیروهای امدادی در جاده‌ها هستند و در شرایطی که همه در سفر و تفریح نوروزی هستند خیل عظیمی از نیروهای پلیس راه، نیروی انتظامی، هلال احمر، آتش نشانی، راهداری، میراث فرهنگی و مدیریت بحران و اورژانس و آتش نشانی در جاده‌ها مراقب هستند تا خدمت رسانی تسهیل شود.

در ادامه یگان موتوری دستگاه‌های دامدادی از مقابل جایگاه رژه رفتند و عازم محل مأموریت خود شدند.

ایلنا 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین