کد خبر: ۵۸۰۷۳۷
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۴

فردوسی پور می ماند/عقبه مدیرشبکه 3 قوی است ، او هم می ماند

پس از اهدای جایزه بهترین برنامه تلویزیون به عادل فردوسی‌پور، سلسله خبرهایی منتشر شد که از تغییر عادل فردوسی‌پور و جایگزین محمدحسین میثاقیان به جای فردوسی‌پور سخن به میان آمده بود.
آفتاب‌‌نیوز :
بر اساس این گمانه‌زنی‌ها، عادل فردوسی‌پور به شبکه پنجم سیما می‌رود و برنامه خودش را آنجا راه‌اندازی می‌کند اما در مقابل خبرهای دیگری نیز بود که روایت دیگری داشت. بر اساس گروه دیگری از این زمزمه‌ها، عادل فردوسی‌پور باقی خواهد ماند و مدیریت ارشد صداوسیما برای رفع مناقشات، دست به تغییر یا جابجایی مدیریت شبکه سه خواهد زد.

پیگیری‌هاحکایت از آن دارد که هیچ کدام از این گزاره دست‌کم در شرایط کنونی مطرح نیست و هیچ تغییری در شبکه سوم دست‌کم در کوتاه مدت رخ نخواهد داد. عادل فردوسی‌پور محبوب‌ترین چهره تلویزیون در نزد افکارعمومی محسوب می‌شود و مدیران رسانه ملی قصد ندارد این سرمایه‌شان را به سادگی از دست بدهند و در زمان دولت احمدی‌نژاد نیز با وجود فشارهای بسیار گسترده دولتی، مدیران وقت زیربار تغییر فردوسی‌پور نرفتند؛ چه رسد امروز که اساساً بحث فشار دولتی نیست و بحث فرادولتی است.

علی فروغی نیز که به همراه گروهی مدیریت شماری از شبکه‌ها را در اختیار گرفت، به نماد استفاده از چنین چهره‌هایی در پست‌های حساس صداوسیما تبدل شده و از عقبه لازم برخوردار است که دست‌کم در کوتاه مدت خبری از تغییرش نباشد. شاید تغییر مدیر شبکه دوم سیما به مراتب ساده‌تر از تغییر فروغی باشد و به همین دلیل بعید به نظر می‌رسد شاهد کوچک‌ترین تغییری در این عرصه نیز باشیم. بدین ترتیب وضعیت شکننده کنونی تداوم خواهد یافت.

منبع: تابناک
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین