کد خبر: ۵۸۰۷۷۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰

واکنش مهماندار به ویدئو نزاع مامور راهور در بزرگراه

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ توضیحاتی را در مورد انتشار ویدیویی از درگیری مامور راهور با یک‌ شهروند ارائه کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
سردار محمدرضا مهماندار در حاشیه نشست خبری صبح امروز خود درباره انتشار ویدیویی از ضرب و شتم یک شهروند از سوی مامور پلیس راهور در یکی از بزرگراه‌های تهران گفت: مجموعه همکاران من در پلیس راهور افراد بسیار زحمت کشی هستند که همه شاهد آن هستند و رفتار یک نفر را نباید به حساب کارکنان آن مجموعه گذاشت.

وی افزود: ما از هیچ رفتار خشونت آمیزی حمایت نمی‌کنیم و هرفردی در هر رده‌ای که باشد و مرتکب رفتار خشونت آمیز شود با آن برخورد می‌کنیم.

وی افزود: به محض انتشار این کلیپ سردار فرمانده ناجا و فرمانده تهران بزرگ دستور ویژه برای پیگیری این موضوع دادند تا از مامور و شهود تحقیق شود.

مهماندار ادامه داد: البته در تصویر مشخص است که فرد ضارب سرباز وظیفه است و البته کسی که مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد، خانم نیست، آقایی است با پیراهن قرمز و موهای بلند که مرتبط با موضوع هم نبوده و در ماجرا مداخله هم کرده است.

به گفته رییس پلیس راهور ناجا، این افسر وظیفه شناسایی شده و اتفاقا دارای مدرک لیسانس برق است.

وی اضافه کرد: سربازان وظیفه 1.5 تا دو سال مهمان ما هستند و ما هم حدود دو ماه آنان را آموزش می‌دهیم تا بتوانند در یکسری اقدامات به ماموران ما کمک کنند.

وی افزود: از زحمات عمده سربازان وظیفه تشکر می‌کنم، این را هم قبول داریم که مسئولیت این سربازان با ما است، اما واقعیت این است که به دلیل برخی مسائل در گذشته، آموزش‌های قبلی، تربیت و ... رفتارهایی می‌کنند که ممکن است ناشایست باشد.

مهماندار افزود: البته ما آموزش‌های ضمن خدمت نیز برای سربازانمان داریم و مسئولیتمان را هم می‌پذیریم و ان‌شاالله به محض وصول نتیجه گزارش آن را اعلام خواهیم کرد.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
بهزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
0
3
صدتا بهانه اوردی: طرف سرباز وظیفه بو ، لیسانس برق بود اون یکی طرف خانم نبود مو دراز بود به اون ربطی نداشت پیراهنش قرمز گل مگولی بود...... بابا زشته! توجیه نکن تو این مملکت همه کارشون درسته نمیدونم تقصر کیه؟!
پلیس عزیز سعی می کنیم دوستت داشته باشیم ولی شمام باید یه کارایی در جلب محبت مردم بکنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
0
1
عجب
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
0
1
به قبلی ها که جایزه دادید
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین