کد خبر: ۵۸۰۷۹۳
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۵

وزارت ورزش: واگذاری سرخابی ها قطعی است

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه واگذاری سرخآبی ها قطعی است، گفت: موضوع خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به تصویب هیات دولت رسیده و این وزارتخانه آمادگی واگذاری این دو باشگاه را دارد.
آفتاب‌‌نیوز :
«محمدرضا داورزنی» امروز (یکشنبه) پس از پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون ناشنوایان در جمع خبرنگاران افزود: سازمان خصوصی سازی، باید موضوع را دنبال کند تا این کار انجام شود. نظر دولت و وزارت ورزش این است که این دو باشگاه باید واگذار شوند و به هیچ عنوان صلاح نیست دولت تیم داری کند.

وی همچنین در خصوص مجمع انتخاباتی فدراسیون ناشنوایان اظهار داشت: ظرف چند ماه گذشته این فدراسیون با سرپرست، اداره می شد و امروز با برگزاری مجمع، تکلیف این فدراسیون نیز مشخص شد که امیدوارم با حضور تیشه گران، به مطالبات ورزش کاران رسیدگی و پیگیر پاداش و معوقه آنان باشد تا ورزشکاران به خواسته قانونی خود برسند. 

داورزنی تصریح کرد: جامعه ناشنوایان از حساسیت بیشتری برخوردارند و باید حرمت آنها حفظ شود. آنها نیاز به ترحم کسی ندارند و باید مانند سایر ورزشکاران مورد توجه و احترام قرار گیرند تا نیازهای آنان مرتفع شود.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا پاداش مدال آوران ناشنوا همانند سایر ورزشکاران نیست، اظهار داشت: در وزارت ورزش، مصوباتی در خصوص پاداش مدال آوران، تصویب شده که بر اساس آن پاداش ها پرداخت می شود. از سوی دیگر موظف هستیم در صورت نیاز برای رفع مشکلات ورزشکاران پیگیر این مساله باشیم، ضمن آنکه اگر مشکل قانونی در این خصوص باشد باید به دنبال اصلاح مصوبه باشیم. 

داورزنی ادامه داد: الان نمی توانم در این زمینه پاسخگو باشم چرا که نیاز به بررسی بیشتر دارد. در حال حاضر هر صحبتی که شود، برای ورزشکاران ناشنوا توقع ایجاد می کند.

معاون وزیر ورزش همچنین گفت: فدراسیون ناشنوایان باید از ظرفیت‌ها و تجربیات اعضای هیأت رئیسه و همچنین مصطفی کریمی رئیس پیشین این فدراسیون نهایت استفاده را ببرد و در تأمین منابع مالی، پشتش تنها به وزارت ورزش و جوانان، گرم نباشد و از ظرفیت‌های سایر بخش‌ها به جز بخش دولتی نیز بهره‌مند شود.

داورزنی خاطرنشان کرد: در هر شرایطی باید حامی جامعه ورزش ناشنوایان باشیم و با حساسیت بیشتری با این قشر برخورد کنیم. وقتی مسئولیت جایی را قبول می‌کنیم باید سنگ صبور آنها باشیم و با تحمل، کارها را پیش ببریم تا ورزشکار ناشنوا احساس نکند با سایر ورزشکاران تفاوت دارد.

«مهران تیشه گران» در مجمع انتخاباتی فدراسیون ناشنوایان با کسب 25 رای از مجموع 42 رای به مدت چهار سال، رییس این فدراسیون شد.

منبع: ایرنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین