کد خبر: ۵۸۰۸۰۰
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷

بیرانوند تمرین پرسپولیس را ترک کرد

«علیرضا بیرانوند» گلر تیم پرسپولیس با وجود حضور در تمرین امروز سرخپوشان، به دلیل درد از ناحیه عضله پا، محل تمرین را ترک کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
نخستین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پس از برتری 3 بر یک روز گذشته، مقابل سپیدرود رشت در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، از ساعت 11 امروز یکشنبه در زمین چمن مصنوعی ورزشگاه درفشی‌فر پیگیری شد.

در این تمرین «برانکو ایوانکوویچ» سرمربی تیم و سایر اعضای کادر فنی، تمرینات سبکی را برای بازیکنان در نظر گرفتند و سرخپوشان ابتدا با نرم دویدن دور زمین بدن های خود را گرم کردند و در ادامه پاسکاری های دو نفره و ترکیبی را در دستور کار قرار دادند.

تمرین امروز که در حضور حدود 40 هوادار برگزار شد توسط یک هلی شات فیلمبرداری می شد و گاهی نیز بیرانوند با پرش های بلند خود سعی در گرفتن آن داشت که موفق نبود.

شوخی های سایر بازیکنان پرسپولیس با بیرانوند به دلیل مصدومیت او و عملکرد خوب «بوژیدار رادوشویچ» دیگر گلر تیم در دیدار مقابل سپیدرود رشت در نوع خود جالب بود. آنها مدعی بودند که بیرانوند در هشتاد و نهمین شهرآورد پایتخت نیمکت نشین است.

بیرانوند با وجود حضور در تمرین امروز سرخپوشان، به دلیل درد از ناحیه عضله پا، محل تمرین را ترک کرد تا تمرینات شخص خود را به منظور بهبود مصدومیت پیگیری کند.

شهرآورد پایتخت 10 فروردین ماه 98 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.
«بشار رسن» هافبک هجومی تیم پرسپولیس که قرار است در روزهای آینده به اردوی تیم ملی فوتبال عراق ملحق شود در این تمرین حضور نداشت و «ماریو بودیمیر» مهاجم سرخپوشان نیز با لباس شخصی نظاره گر عملکرد هم تیمی های خود بود.

این در حالی بود که «شایان مصلح»، «حسین ماهینی» و «محسن ربیع‌خواه» دیگر بازیکنان پرسپولیس بدون مشکل در این تمرین حضور داشتند و همراه سایر نفرات تمرینات خود را پیگیری کردند.

منبع: ایرنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین