کد خبر: ۵۸۰۸۵۶
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۹
ره آورد سفر دوم استانی هیات دولت؛

51 پروژه با اعتبار 1569 میلیارد تومان برای استان بوشهر مصوب شد

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: در دور دوم سفر رییس جمهوری و هیات دولت به استان بوشهر 51 پروژه با اعتبار یک هزار و 569 میلیارد تومان برای این استان به تصویب رسید.
آفتاب‌‌نیوز :
 محمدباقر نوبخت شامگاه یکشنبه در نشست شورای اداری استان بوشهر با حضور رییس جمهوری در عسلویه افزود: از مبلغ یاد شده یک هزار و 283 میلیارد تومان توسط خزانه، 170 میلیارد تومان توسط صندوق توسعه ملی و 116 میلیاد تومان از محل منابع داخلی دستگاه های تامین اعتبار خواهد شد.
 
وی ادامه داد: علاوه بر مبلغ اشاره شده، افزون بر 12 هزار میلیارد تومان و 2 میلیارد 877 میلیون یورو توسط بخش غیر دولتی در بوشهر سرمایه گذاری می شود. 

معاون رییس جمهوری اضافه کرد: همچنین برای اشتغال جوانان هم افزون بر 940 میلیارد تومان غیر از مبالغ یاد شده، مصوب شده که با بهره گیری از آن زمینه اشتغال 14 هزار و 640 نفر در استان بوشهر فراهم می شود. 

رییس سازمان برنامه و بودجه یادآور شد: در دور نخست کاروان دولت تدبیر و امید به استان بوشهر 11 پروژه با اعتبار 620 میلیارد تومان به تصویب رسید که تا کنون 624 میلیارد تومان برای اجرای آنها پرداخت شده است. 

به گزارش ایرنا، نوبخت یادآورشد: برای تکمیل شماری از طرح های دور نخست سفر استانی هیات دولت به استان بوشهر 30 میلیارد تومان دیگر باید پرداخت شود. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین