کد خبر: ۵۸۰۸۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۳:۱۹

خودکشی دختر مایکل جکسون بعد از نمایش مستند آزار جنسی پدرش/عکس

سه هفته بعد از نمایش مستندی درباره مایکل جکسون در خصوص آزار جنسی کودکان، پریس جکسون دست به خودکشی زد و هم اکنون در بیمارستان بستری شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش وبگاه TM، پاریس جکسون 20 ساله مدل و هنرپیشه آمریکایی و دختر مایکل جکسون پس از تلاش برای خودکشی در بیمارستان بستری شده است.

صبح دیروز (شنبه) خبر خودکشی به بخش اورژانس رسید که او را به بیمارستان منتقل کردند. هم اکنون پزشکان اعلام کرده اند که خطر رفع شده است.

خودکشی دختر مایکل جکسون بعد از نمایش مستند آزار جنسی پدرش/عکس

خویشاوندان وی اعلام کرده اند که نمایش فیلمی در باره مایکل جکسون پدرش که گویا به آزار جنسی خردسالان دست زده باعث شده است که او دست به خودکشی بزند.

خودکشی دختر مایکل جکسون بعد از نمایش مستند آزار جنسی پدرش/عکس

دختر جکسون سه هفته بعد از نمایش مستندی درباره پدرش مایکل جکسون و روز قبل از خودکشی (جمعه 24 اسفند1397) در واکنش به اتهام علیه پدرش درخصوص آزار جنسی کودکان، گفته بود وظیفه او نیست که در هر جا به این اتهامات پاسخ دهد.

از سه هفته پیش در آمریکا و برخی کشورها مستند "ترک نِوِرلند" پخش شده، این مستند جزئیات اتهامات دو مرد علیه مایکل جکسون را بررسی می کند که پیشتر و در بچگی گفته بودند جکسون از آنها سوء استفاده جنسی نکرده و به نوعی از او حمایت کرده بودند.

خودکشی دختر مایکل جکسون بعد از نمایش مستند آزار جنسی پدرش/عکس
با وجودی که جکسون از اتهام آزار جنسی در سال ۲۰۰۵ تبرئه شد، ولی این ادعاها که او در خانه بزرگش "نورلند" که آن را مثل یک شهر بازی بزرگ ساخته بود، بچه ها را مورد آزار جنسی قرار می داده، تا آخر عمرش در سال ۲۰۰۹ بر زندگی و کارنامه او سایه انداخته بود.

خبرآنلاین 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
Amirsam
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
1
9
اولين اينكه پاريس جكسون خودكشي نكرد و اين يك شايعه دروغ بود و خودشم تكذيب كرد و واكنش نشون داد و دوما مايكل جكسون بي گناه است و اين يك مستند دروغينه و دروغهاش جديدا در حال فاش شدنه و باورشون نكنيد اين دوفرد سال ها پيش در دادگاه سوگند خوردن كه مايكل بيگناهه و حالا كه به پول و ديده شدن مياز دارن اومدن ميتند ساختن براي پول و تخريب چهرش و يكي از اون درغهاشون ميشه گفت درباره اين بود كه ميگفت مايكل جكسون به من در ايستگاه قطار نورلند تجاوز ميكرد و تجاوز ها هم تا سال ١٩٩٢ بود ولي ايستگاه قطار نورلند اصلا تا ١٩٩٤ ساخته نشده بود و هزاران دروغ هاي ضابع ديگه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین