کد خبر: ۵۸۱۱۱۹
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶

سرنوشت «خندوانه» چه می‌شود؟

رامبد جوان درباره سرنوشت «خندوانه» که پیش‌تر اعلام کرده بود بعد از نوروز ساخت آن را ادامه نمی‌دهد، گفت: برنامه «خندوانه» در نوروز به روی آنتن می‌رود و باید ببینیم بعدا چه اتفاقی می‌افتد.
آفتاب‌‌نیوز :
 رامبد جوان که شب گذشته (۲۷ اسفندماه) به برنامه تحویل سال شبکه یک سیما با اجرای علی ضیاء آمد، درباره برنامه «خندوانه» و مهمانان این برنامه توضیحاتی ارائه داد.

او در ادامه برنامه تحویل سال، درباره دعوت خود از صفر کشکولی (بازیگر) به برنامه «خندوانه» گفت: من زمانی از یک‌سری خبرنگار محترم دلخور بودم و حرفی زدم که در جمله‌ام اسم صفر کشکولی بود. سپس برای اینکه خیلی مستقیم و مشخص از ایشان عذرخواهی کنم به خندوانه دعوتشان کردم. گفتیم و خندیدیم و شب خیلی خوبی بود.

جوان درباره نسرین مقانلو نیز تصریح کرد: می‌خواستم بگویم باید دعوتشان بکنم. ایشان رفیق و عزیز دل و همکار بسیار محترم من هستند.

او همچنین با دیدن رضا صادقی در پشت صحنه برنامه، خطاب به او گفت: رضا به خندوانه نیامدی و کارت خیلی بد بود.

مجری «خندوانه» درباره بهروز بقایی هم اظهار کرد: من او را خیلی دوست دارم و ارادت دارم بنابراین این امکان برایمان پیش آمد که بتوانیم از او برای همکاری دعوت کنیم البته زمانی که او روحیه سرحالی نداشت اما خندوانه و بخشی که بهروز کار می‌کرد، خیلی خوب بود.

او درباره اینکه آیا قصد دارد مشغول ساخت فیلم شود، بیان کرد که تصمیم دارد استراحت کند.

برنامه تحویل سال شبکه یک سیما تا سه شنبه ساعت ۲۲:۱۵ روی آنتن می‌رود. این برنامه چهارشنبه هم در دو بخش ۱۹ تا ۲۰:۳۰ و ۲۳ تا ۲ بامداد پخش خواهد شد.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین