کد خبر: ۵۸۱۳۸۵
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۶

محمد مطیع بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون درگذشت

محمد مطیع بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در آخرین روز از سال ۹۷ دار فانی را وداع گفت.
آفتاب‌‌نیوز :
محمد مطیع بازیگر سینما و تلویزیون ساعتی قبل در منزل شخصی خود در کشور سوئد و در سن ۷۵ سالگی درگذشت.

مطیع ایفای نقش در مجموعه‌های تلویزیونی ماندگاری همچون «هزاردستان»، «سلطان و شبان»، «امیرکبیر» و «کوچک جنگلی» و نیز فیلم‌های سینمایی «کلاغ»، «دایره مینا»، «بازداشتگاه»، «آوار»، «گردباد» و «روزهای انتظار» را در کارنامه حرفه‌ای خود داشت.

محمد مطیع بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون درگذشت

شرح ماوقع

سام نوبخت موزیسین، آهنگساز و از دوستان نزدیک محمد مطیع در گفتگو با ایلنا در  بامداد اول فروردین 98 با تأیید خبردرگذشت محمد مطیع گفت: حدود دو روز ما با ایشان تماس می‌گرفتیم اما پاسخ نمی‌داد و  شامگاه چهارشنبه 29 اسفند 97  به همراه دوست مشترکمان قدرت عزیزی به منزلش در گوتنبرگ سوئد مراجعه  کردیم.

وی ادامه داد: بعد از رفتن به منزل ایشان  متاسفانه باز هم پاسخگو نبود به همین دلیل پلیس را در جریان قرار دادیم و بعد از مراجعه پلیس و ورود به منزل متوجه شدیم ایشان در سن 75 سالگی  دار فانی را وداع گفته و به نظر می‌رسد علت درگذشت عارضه قلبی باشد.

نوبخت همچنین بیان کرد:  بعد از طی مراحل قانونی پیکر وی به بیمارستان شهر گوتنبرگ منتقل شد و خانواده آن مرحوم باید تصمیم بگیرند که مراسم تشییع و تدفین در سوئد برگزار شود یا در ایران.

وی ادامه داد: محمد مطیع بیماری خاصی نداشت و با هنرمندان سینما و تاتر ایران همچون محمدرضا ورزی، مهدی هاشمی در تماس بود و حتی به ما گفت که به وی پیشنهاد شده تا در سریال جدید آقای ورزی ایفای نقش کند.

محمد مطیع متولد 20 دی 1322 بود و در سریالها و فیلمهای سینمایی مختلفی همچون هزار دستان، سلطان و شبان، امیر کبیر، دایره مینا، کلاغ، آوار ایفای نقش کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین