کد خبر: ۵۸۱۸۸۶
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۱

استاندار فارس: سیل شیراز کنترل شده و امداد رسانی در حال انجام است

استاندار فارس با بیان اینکه هم‌اینک حادثه شمال و شمال غرب شیراز در پی وقوع سیل کنترل شده و امداد رسانی در حال انجام است، خواستار عدم توجه به شایعات شد.
آفتاب‌‌نیوز :
 عنایت‌الله رحیی بعدازظهر دوشنبه ۵ فروردین در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده شیراز در جمع خبرنگاران بیان کرد: در پی بارش شدید باران در تنگ الله اکبر و دروازه قرآن شیراز شاهد بروز سیلاب و گرفتاری تعداد زیادی خودرو شدیم که با جریان سیل به سمت جنوب حرکت داده شدند.

وی با ابراز تاسف از اینکه این حادثه موجب بروز خسارت جانی و مالی برای تعدادی از هموطنان شده است، ابراز امیدواری کرد که خسارت‌ها حداقل باشد.

استاندار فارس با تاکید بر دنبال کردن اخبار از مجاری معتبر و ستاد مدیریت بحران استانداری، خاطرنشان کرد: از همان لحظات اولیه وقوع سیل نیروهای امدادی، شهرداری، انتظامی و ستاد بحران در صحنه حضور پیدا کردند و هم‌اینک نیز حادثه کنترل شده و امداد رسانی در حال انجام است.

رحیمی با بیان اینکه مسافران نوروزی که گرفتار سیلاب شده‌اند به مکان‌های امن و دارای امکانات که از قبل پیش‌بینی شده بود انتقال داده شدند، افزود: تعداد زیادی از مدارس، سالن‌های ورزشی، بخشی از پادگان‌ها و نمایشگاه بین‌المللی برای اسکان پیش‌بینی شده اند.

وی عنوان کرد: علاوه بر ورودی شیراز بعضی از مسیرها نیز دچار سیلاب شدند که به سرعت تخلیه و در حال حاضر تردد در آنها عادی شده است.

استاندار فارس با تصریح اینکه بیشترین حادثه مربوط به شمال و شمال غرب شیراز بوده است، اضافه کرد: این حادثه در کمتر از ۱۰ دقیقه رخ داده است.

به گزارش ایسنا،رحیمی ادامه داد: طبق پیش بینی‌ها بارش در اکثر نقاط فارس تا صبح چهارشنبه ۷ فروردین ادامه دارد.

وی از شهروندان و مسافران خواست تا در صورت امکان از حضور و تردد در خیابان‌ها خودداری کنند تا امداد رسانی به آسیب دیدگان به سرعت انجام شود.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین