کد خبر: ۵۸۱۸۹۲
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۹

دستور تخلیه سه شهرک اندیمشک در پی خطر سیلاب

فرماندار اندیمشک با اشاره به پیش‌بینی وقوع سیلاب در پی بارندگی هشدار داد: ساکنان اطراف رودخانه‌ها منازل خود را تخلیه کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
پیمان جهانگیری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهارکرد: با توجه به شرایط بارندگی و احتمال وقوع سیلاب و همچنین وضعیت بارندگی‌ها در بالادست جهت پیشگیری از خطرات احتمالی ساکنان مناطق پاپی‌آباد، شهرک دوبندار و علی‌آباد از توابع بخش مرکزی این شهرستان که در مسیر رودخانه قرار دارند باید هرچه سریع‌تر منازل خود را تخلیه کنند.

وی افزود: به بخشداران و دهیاران اعلام شده که به ساکنان این مناطق شرایط سیلاب را اطلاع‌رسانی کنند. نیروی انتظامی نیز در محل مستقر شده و تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

فرماندار اندیمشک با اشاره به حجم زیاد مسافران نوروزی در این شهرستان در سال جاری، گفت: روزانه ۱۴ هزار خودرو وارد شهرستان اندیمشک می‌شوند و خروجی خودروها از این شهرستان ۱۰ هزار خودرو است.

جهانگیری عنوان کرد: با توجه به حجم بالای مسافران نوروزی اماکن پیش‌بینی شده برای اسکان مسافران نوروزی کافی نبود که اکنون همه اماکن ورزشی، مساجد و برخی از اماکن دیگر این شهرستان جهت اسکان مسافران نوروزی آماده شده است.

جهانگیری با اعلام آماده‌باش ستاد مدیریت بحران اندیمشک، گفت: در بنرهایی اماکن اضطراری برای اسکان مسافران نوروزی اطلاع‌رسانی شده است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین