کد خبر: ۵۸۲۰۵۹
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۶

ارسال میلیون‌ها پیامک ستاد بحران به شهروندان/ آبگرفتگی در تهران نداشته‌ایم

مدیرکل ارتباطات استان تهران از ارسال میلیون‌ها پیامک مدیریت بحران به شهروندان خبر داد و اعلام کرد که ارسال این پیام‌ها ادامه خواهد داشت.
آفتاب‌‌نیوز :
 رضایی در جلسه مدیریت بحران شهر تهران که ظهر امروز در مرکز فرماندهی و مدیریت بحران شهر تهران برگزار شد، درباره تدابیر و اقدامات وزارت ارتباطات اظهار کرد: صبح امروز مقرر شد که از دو سرشماره ۱۱۲ و ۹۱۱ پیام‌های هلال‌احمر و مدیریت بحران به شهروندان اعلام شود و علاوه بر ان شهروندان می‌توانند از طریق کدهای دستوری ستاره ۱۱۲ مربع و ستاره ۹۱۱ مربع در سرشماری‌های حوادث شرکت کنند که البته با توجه به اینکه این دو شماره در جلسه صبح امروز به تصویب رسیده هنوز اجرایی نشده و در حوادث اخیر کاربرد ندارد.

مدیرکل ارتباطات استان تهران همچنین درباره محتوای پیامک‌های ارسال شده نیز گفت: تمامی این پیامک‌ها با هماهنگی و نظارت سازمان مدیریت بحران ارسال شده و محتوای آن نیز از سوی کارشناسان این سازمان بوده است.

وی افزود: البته در روزهای اخیر وزارت ارتباطات با همراهی اپراتورهای تلفن همراه اقدام به ارسال پیامک‌های هشداری با عنوان ستاد بحران، به میلیون‌ها نفر از شهروندان کرده است که ارسال این پیامک‌ها به صورت هوشمند بوده و به افرادی که براساس گزارش آنتن‌های اپراتورها در محدوده مورد خطر قرار گرفته‌اند پیامک متناسب با همان محدوده ارسال می‌شود.

خانکی نماینده وزارت نیرو در جلسه مدیریت بحران نیز در مورد وضعیت سدها اظهار کرد: سد امیرکبیر گرچه در استان البرز واقع شده اما بخشی از مناطق استان تهران را تحت تأثیر خود قرار می‌دهد که خوشبختانه در این زمینه هیچ نگرانی‌ای وجود ندارد. در مورد سدهای طالقان، لتیان و ماملو نیز اقدامات لازم انجام شده و هیچ نگرانی‌ای در این خصوص وجود ندارد و لازم است شهروندان نیز به شایعات توجه نکنند.

زنگیشه نماینده معاون خدمات شهری شهر تهران در جلسه مدیریت بحران اظهار کرد: لایه‌روبی تمامی رودها و مسیل‌ها انجام شده و خوشبختانه در بارش‌های اخیر هیچ‌گونه آبگرفتگی در معابر نداشته‌ایم.

به گزارش ایسنا،وی با بیان اینکه شهرداری تهران در ۱۰ نقطه امکانات خود را برای مقابله با سیلاب احتمالی مستقر کرده است، گفت: خوشبختانه خدمات شهری در آمادگی کامل قرار دارد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین