کد خبر: ۵۸۲۱۱۶
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۹

بزرگراه امام رضا(ع) مسدود نیست

مسئولان متولی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اعلام کردند که بزرگراه امام رضا(ع) که تهران را از سمت جنوب شرق به استان های سمنان و خراسان متصل می کند مسدود نشده است.
آفتاب‌‌نیوز :
 بعدازظهر امروز برخی رسانه ها به نقل از فرمانده پلیس راه شرق استان تهران گزارش دادند که این راه ارتباطی به علت تشدید بارش ها مسدود شده است.

اما سرهنگ سیاوش محبی فرمانده پلیس راه شرق استان تهران در گفت وگو با خبرنگار ایرنا می گوید که قرار بود این محور مسدود شود اما همچنان باز است و تردد در آن به کندی انجام می گیرد.
وی همچنین گفت که اینک در محدوده شرق استان تهران تنها مسیر هراز از جنوب به شمال مسدود است.

**واکنش فرماندار پاکدشت

فرماندار شهرستان پاکدشت در جنوب شرق استان تهران نیز در واکنش به خبر انسداد این مسیر به ایرنا اظهارداشت: من اینک(زمان مصاحبه) در این محور ارتباطی حاضر هستم و مسیر باز است.

هادی تمهیدی افزود: به علت آبگرفتگی در برخی نقاط این جاده برخی خودروها به توصیه ما از مسیرهای جایگزین استفاده می کنند اما این به معنی انسداد محور نیست و تردد با کندی انجام می گیرد.

به گفته وی تنها در دو نقطه روبه روی مسکن مهر «فرون آباد» و منطقه «توتک و عباس علاقبند» آب در محور امام رضا(ع) وارد و باعث کندی تردد خودروها شده است.

وی افزود: در برخی از نقاط برای سهولت تردد خودروها، جدول های بتنی وسط بزرگراه برداشته شده که برخی از خودروها از این اماکن مسیر خود را تغییر می دهند و این ذهنیت برای سایر رانندگان به وجود می آید که مسیر مسدود شده است.

فرماندار پاکدشت از رانندگان خواست تا از مسیرهای جایگزین نظیر محور پاکدشت – قرچک، پاکدشت – جمال آباد – ورامین و شریف آباد – پیشوا مسیر خود را به سمت تهران طی کنند.

پاکدشت در 20 کیلومتری جنوب شرق تهران و در مسیر محور امام رضا(ع) واقع شده است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین