کد خبر: ۵۸۲۱۳۲
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۵

منصوریان: از سپاهان نترسیدیم/قلعه‌نویی: هرطور می‌شود باید به سپاهان ظلم کرد!/ما یا خشکسالی داریم یا سیل

سرمربی ذوب‌اهن می‌گوید که اگر داور بازی روی صحنه پنالتی سپاهان اشتباه کرده باشد، باز هم از او حمایت می‌کند.
آفتاب‌‌نیوز :
سپاهان و ذوب‌آهن در چارچوب دیدار معوقه‌ای از هفته نوزدهم لیگ برتر به تساوی یک بر یک رسیدند. علیرضا منصوریان، سرمربی ذوب‌آهن در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: من اولین داربی اصفهان را تجربه کردم. این بازی شروعش با داربی تهران متفاوت بود چون در تهران ابتدا بازی فیزیکی آغاز می‌شود. بازی خوبی بود و تیم ما ۷۰ دقیقه خوب بازی کرد. ما می‌دانستیم که بازی خارج از خانه است و باید چند بازیکن سپاهان را کنترل کنیم. این اتفاق خوب رخ داد. ما می‌توانستیم زودتر به گل برسیم اما ضرباتمان با بی‌دقتی به بیرون رفت.

او افزود: در نیمه دوم کاملاً مسلط بر بازی بودیم. بازی می‌توانست برای ما سخت شود اگر پنالتی سپاهان گل می‌شد. باعث افتخار ماست که جوانان‌مان توانستند از این بازی امتیاز کسب کنند. مسیرمان مسیر خوبی است.

سرمربی ذوب‌آهن درباره صحنه پنالتی تیم سپاهان که به نظر می‌رسید خطا بیرون از محوطه جریمه رخ داده است، توضیح داد: من به بازیکنان گفتم که ما خیلی از صحنه دور بودیم و داور پشت دروازه و وسط حضور داشتند. اگر پنالتی هم تبدیل به گل می‌شد باز هم به داور احترام می‌گذاشتیم. همچنین نمی‌دانم کارت زرد دوم به عباسی درست بوده است یا نه. ما در ورزشگاه فولادشهر به خاطر یک پنالتی اشتباه به پارس جنوبی باختیم. ما از داوران حمایت می‌کنیم و اگر جنب و جوشی در کنار زمین است، به خاطر این است که باید به جوانان داخل زمین‌مان انرژی بدهیم.

منصوریان در ادامه گفت: نمی‌خواهم ادبیاتم به شکلی باشد که به جایگاه سپاهان توهین شود اما ما باتوجه به سن کم بازیکنان‌مان، خیلی خوب بازی کردیم. ما مالکانه بازی کردیم و از سپاهان نترسیدیم. از بازیکنانم خیلی راضی هستم. با تمام احترامی که نسبت به مربی‌ام یعنی قلعه‌نویی دارم، ما می‌توانستیم بازی را ببریم. پس از پنالتی از دست رفته سپاهان ما به بازی برگشتیم. در مورد ورزشگاه نقش جهان هم باید بگویم که اگر بخواهیم پنج زمین برتر ایران را نام ببریم، سومی‌اش ورزشگاه نقش جهان است. فوتبال در اصفهان با استانداردهای فوتبالی برگزار می‌شود و باید به مسئولان این استان تبریک گفت.

او درباره عصبانیت اوساگوانا از تعویض شدنش مقابل سپاهان، بیان کرد: هر علتی داشته باشد پسندیده نیست. اگر بگوید که از عملکرد خودم راضی نبودم هم درست نیست و باید در خانواده حل کند. قطعاً تنبیه می‌شود که تنبیه مالی است. نمی‌توانیم از تمرین محروم بکنیم چون نیاز داریم ولی در اواخر کار تنبیه مالی می‌کنیم. قطع به یقین با او برخورد می‌شود.

سرمربی ذوب‌آهن درباره گل‌زنی به سپاهان با استفاده از توپ‌های بلند اظهار کرد: همه تیم‌ها می‌دانستند که سپاهان روی ارسال‌های بلند و کارهای فیزیکی عملکرد خوبی دارد. میانگین قدی ما از سپاهان بیشتر است. ارسلان مطهری روزهای خوبی را می‌گذراند ولی به او گفتم که روزهای خوب نمی‌تواند ادامه داشته باشد و باید تلاش کند. او دو سال خوب را از دست داده ولی با نظمی که دارد می‌تواند به روزهای خوبش ادامه دهد.

قلعه‌نویی: روی یک ارسال ۷۰ متری گل خوردیم/ هرطور می‌شود باید به سپاهان ظلم کرد!

سرمربی سپاهان معتقد است که ذوب‌آهن بدون داشتن حتی یک موقعیت به گل رسید.

به گزارش ایسنا، سپاهان و ذوب‌آهن در چارچوب دیدار معوقه‌ای از هفته نوزدهم لیگ برتر به تساوی یک بر یک رسیدند. امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: وقتی از موقعیت‌هایتان استفاده نکنید باید تنبیه شوید. ما بدون دادن موقعیت به حریف، دو امتیاز از دست دادیم. ما روی یک ارسال ۷۰ متری گل خوردیم که جای تعجب دارد. ما از شرایط مسابقه دور بودیم و این بازی را در تعطیلات قرار دادند. عیب ندارد، سپاهان است و باید هرطور که می‌شود به آن ظلم شود. از تیم داوری تشکر می‌کنم. داوران ما داوران خوبی هستند. از ذوب‌آهن به خاطر بیانیه‌هایی که داد تشکر می‌کنم اما داوری با این که ما دو امتیاز از دست دادیم، خوب عمل کرد.

او درباره عملکرد دفاعی تیمش گفت: شما یک موقعیت ۵۰ درصد از ذوب‌آهن بگو. شما موقعیتی دیدید؟ مدافعان ما بسیار عالی بودند و ذوب‌آهن در بهترین حالتش نتوانست موقعیتی داشته باشد. شاید من در جریان بازی بودم و حواسم نبود. من فقط به آن‌ها تذکر می‌دادم که پشت دروازه خطا نکنید. من حضور ذهن ندارم، شما بگویید که آن‌ها یک موقعیت ۳۰ درصد داشتند؟ ما در ۶ قدم، پنالتی و موقعیت‌های دیگر نتوانستیم گل بزنیم. ما نباید روی یک ارسال ۷۰ متری گل بخوریم.

سرمربی سپاهان در ادامه درباره پنالتی از دست رفته کی‌روش، بیان کرد: بزرگترین بازیکنان دنیا پنالتی خراب می‌کنند. از فرانکو بارزی بگیر تا پلاتینی پنالتی خراب می‌کنند. لطفاً راجع به چیزهای خوب صحبت کنید. ما در ایجاد موقعیت نسبت به نیم فصل اول بهتر شدیم اما از روی بدشانسی به گل نمی‌رسیم و باید تنبیه شویم.

قلعه‌نویی درباره بیانیه ذوب‌آهن درباره داوری‌ها اظهار کرد: من نمی‌دانم فلسفه بیانیه ذوب‌آهن چیست؟ ما راجع به یک مسئله دیگر صحبت کردیم اما آن‌ها بیانیه‌ای با یک موضوع دیگر می‌دهند. هرکس که جلو سپاهان می‌رسد بیانیه می‌دهد. ذوب‌آهن هیچوقت بیانیه نداده بود اما جلوی ما بیانیه داد. پنالتی ما هم یک متر داخل محوطه جریمه بود.

او درباره تخصیص عواید حاصل از بلیت فروشی دیدار سپاهان و ذوب‌آهن به سیل‌زدگان گفت: من باید از همه نیروها تشکر کنم. از مسئولان نه ولی از نیروها یعنی هلال احمر، سپاه و مردم تشکر کنم. اگر مدیران کلان مملکت درست عمل می‌کردند، حوادث کمتر می‌شد. نیاز به پیام نیست ولی سپاهان یک باشگاه فرهنگی بوده و یک کار پهلوانانه انجام دادند. از کسانی هم که دورتر از خانواده خدمت می‌کنند، تشکر کنم. ما یا خشکسالی داریم یا سیل!
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین