کد خبر: ۵۸۲۵۲۲
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۱
نماینده ولی فقیه در لرستان:

خسارات سیل بیش از حد تصور است/هنوز به برخی روستاییان آذوقه نرسیده است

امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به سیل اخیر در استان لرستان با بیان اینکه مسئولان به‌ خوبی در صحنه حاضر بودند که جای تقدیر و تشکر دارد، افزود: خسارات سیل بیش از حد تصور است و با گذشت شش روز از سیل به دلیل قطع برخی راه‌های روستایی تعدادی از مردم در سختی به سر برده و هنوز به آنها آذوقه نرسیده است.
آفتاب‌‌نیوز :
 آیت‌الله سیداحمد میرعمادی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم‌آباد ضمن تسلیت سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) اظهار کرد: این امام والامقام ما شیعیان همواره در مبارزات سیاسی بودند و از قیام‌های مردمی حمایت می‌کردند، ایشان همچنین به دنبال ترویج معارف شیعه از طریق فعالیت‌های علمی بوندد.

وی با تبریک سالروز بعثت پیامبر اسلام آن را سرآغاز هدایت و مبداء تحول بشری عنوان و تصریح کرد: 12 فروردین روز همه‌پرسی تعیین‌کننده جمهوری اسلامی ایران است؛ مردم در این روز به جمهوری اسلامی رأی دادند و این یعنی جمهوری اسلامی بر دو پایه مردم و اسلام استوار است.

میرعمادی با بیان اینکه بین جمهوریت و اسلامیت تفکیکی وجود ندارد، اظهار کرد: مردم به جمهوری اسلامی رأی داده‌اند و 40 سال پس از پیروزی انقلاب همواره پای رأی خود هستند.

امام جمعه خرم‌آباد در ادامه به وقوع سیل لرستان اشاره کرد و افزود: در سیل گذشته خسارت زیادی دیدیم اما در این سیل اطلاع‌رسانی خوبی انجام شد و اقدامات پیشگیرانه چشمگیری صورت گرفت.

میرعمادی آمادگی مسئولان برای مقابله با حوادث را بسیار مهم دانست و بیان کرد: اینکه بگوییم غافلگیر شدیم درست نیست و باید آمادگی کامل داشته باشیم. مردم نیز باید به هشدارهای ایمنی توجه داشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه اقدام ترامپ در به رسمیت شناختن مالکیت رژیم صهیونیستی بر منطقه جولان سوریه جنایت کارانه است، گفت: رژیم صهیونیستی این منطقه که متعلق به مردم سوریه است را اشغال کرده و رئیس‌جمهور آمریکا این اشغال‌گری را تأیید کرده و به رسمیت شناخته است.

وی ادامه داد: رئیس‌جمهور آمریکا با این اقدام به‌ صورت آشکار قوانین بین‌المللی را نقض می‌کند و در این‌گونه حرکات هیچ محدودیتی برای خود قائل نیست.

امام‌جمعه خرم‌آباد خواستار ورود مجامع بین‌المللی به حرکت غیرقانونی رئیس‌جمهور آمریکا شد و گفت: اگر این حرکات ادامه پیدا کرده و رژیم صهیونیستی بخواهد جولان را متعلق به خود بداند و به هشدارها توجه نکند قطعاً مقاومت اسلامی دست به کار خواهد شد و مناطق اشغال شده را از دست اشغالگران آزاد خواهد کرد.

میرعمادی با اشاره به 13 فروردین روز طبیعت نیز گفت: طبیعت نشانه‌ای از نشانه‌های خدا است و امانت الهی بوده، باید این امانت را حفظ کنیم همچنین باید در برابر آن شاکر باشیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار کرد: باید از طبیعت به نحو صحیح استفاده کنیم و آن را از بین نبریم چراکه میراث ما برای برای نسل‌های آینده است.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین