کد خبر: ۵۸۲۶۵۴
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۸

کواکبیان: علاقه دارم نشان "شهروند افتخاری" به کی‌روش اهدا شود

نماینده مجلس می‌گیود دولت ۶ ماه برای خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس وقت دارد.
آفتاب‌‌نیوز :
مصطفی کواکبیان نمیانده مجلس شورای اسلامی که برای تماشای داربی ۸۹ پایتخت در ورزشگاه آزادی حضور یافته بود، پس از برتری یک گله سرخ‌پوشان تهرانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قانونی را تصوب کردیم و فرصت ۶ ماهه‌ای به وزارت ورزش و جوانان دادیم تا این دو باشگاه را خصوصی کند و بخشی از سهام عمده را یک عده می‌گیرند و هواداران بتوانند در سهام خرد آن شریک باشند.

وی ادامه داد: در بودجه این پیش‌بینی و زمان‌بندی شده است. دولت‌ها خوششان می‌آید این باشگاه‌ها دولتی بمانند که البته فرق نمی کند چه دولتی باشد. مجلس معتقد است که باشگاه‌های فوتبال مانند کشورهای اروپایی خصوصی و توسط اهالی فوتبال اداره شود و دولت تنها نظارت پولی و اجرایی داشته باشد.

کواکبیان درباره اهدا نشان شهروند افتخاری به کارلوس کی‌روش اظهار کرد: من آن زمان که رییس گروه دوستی پارلمانی ایران و پرتغال بودم، دوست داشتم این کار برای کی‌روش صورت بگیرد اما این به این معنا نبود که او حتما مربی ایران باقی بماند. من منظورم شهروند افتخاری بود و الان هم می گویم اگر برگردد، علاقمندم این نشان به او اهدا شود.

او درباره قانون منع به کارگیری بازنشستگان توضیح داد: این قانون باید اجرا شود که برای بعضی‌ها بحث جانبازی مطرح شده است که از لحاظ قوانین باید به آن دقت شود.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین