کد خبر: ۵۸۲۶۵۷
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۹

درگیری ادامه دار بازیکنان تا رختکن

درگیری بازیکنان تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال که از دقایق پایانی نیمه نخست و اعلام ضربه پنالتی به سود استقلال شروع شده بود، تا بعد از زدن سوت پایان نیمه نخست و راهروهای رختکن ورزشگاه آزادی ادامه داشت.
آفتاب‌‌نیوز :
هشتاد و نهمین شهرآورد پایتخت در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور از ساعت 16 امروز شنبه در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد.
پیش از آغاز مسابقه «گادوین منشا» مهاجم استقلال و «علیرضا بیرانوند» گلر پرسپولیس فرزندان خود را در زمان تهیه عکس تیمی همراه داشتند. «فرشید اسماعیلی» هافبک هجومی آبی پوشان نیز کودکی که همراهش بود را همراه خود آورد تا در عکس تیمی استقلال حاضر شود.

ردیف اول صندلی های جایگاه اهالی رسانه ورزشگاه آزادی توسط افرادی ناشناس اشغال شد تا اعتراض خبرنگارها را به همراه داشته باشد. برخی خبرنگاران مجبور شدند ایستاده بازی استقلال و پرسپولیس را دنبال کنند.

هواداران استقلال که در تمام بازی ها در دقیقه 22 یاد و خاطره «منصورپورحیدری» را گرامی می دارند، در این مسابقه به دلیل گلی که پرسپولیسی ها در دقیقه 22 به ثمر رساندند، بازیکن و سرمربی اسبق خود را تشویق نکردند. با این حال هواداران تیم پرسپولیس در دقیقه 26 یاد و خاطره «هادی نوروزی» کاپیتان فقید خود را گرامی داشتند.

پس از به ثمر رسیدن گل پرسپولیس، «وینفرد شفر» و «فرهاد مجیدی» سرمربی و مربی استقلال در محوطه فنی آبی پوشان به نحوه داوری «اشکان خورشیدی» داور مسابقه اعتراض کردند. همچنین حضور«بیژن طاهری» دیگر مربی استقلال در کنار خط طولی زمین سبب شد تا داور چهارم به آنها تذکر دهد.

«پیر لوییجی کولینا» داور اسبق و سرشناس ایتالیایی و رییس فعلی کمیته داوران فیفا، «مصطفی کواکبیان» نماینده مجلس شورای اسلامی، «محمد انصاری» مدافع مصدوم تیم پرسپولیس، «زلاتکو کرانچار» سرمربی تیم فوتبال امید ایران، «پرویز برومند» دروازه بان اسبق استقلال و «مهدی تاج» رئیس فدراسیون فوتبال از جمله حاضران در ورزشگاه آزادی هستند.

برخی ازهواداران به خاطر نداشتن بلیت مجبور شدند به خانه‌های خود بازگردند.

به دلیل درگذشت عده‌ای از هموطنان کشورمان در حادثه سیل بازیکنان پرسپولیس با بازوبند مشکی در این دیدار حاضر شدند.

«پیرلویجی کولینا» رئیس کمیته داوران فدراسیون جهانی فوتبال که در ورزشگاه حاضر است با تلفن همراه خود از این دیدار فیلم و عکس تهیه می کرد.

نیمه نخست دیدار سرخ آبی ها در حالی با برتری یک گله پرسپولیس خاتمه یافت که «فرشید اسماعیلی» از فرصت گلزنی روی نقطه پنالتی به خوبی استفاده نکرد و با ضربه چیپ توپ را به بیرون زد.

پس ازسوت پایان نیمه نخست، بازیکنان دو تیم با یکدیگر درگیر شدند و حتی «برانکو ایوانکوویچ» سرمربی پرسپولیس در این درگیری دخالت کرد. 

بیرانوند که به خطا در محوطه 18 قدم معترض بود و پس از ضربه اسماعیلی دروازه خود را بسته می دید درباره این خطا به آسمان اشاره کرد تا خدا را در این مهم شریک بداند.
«کریم باقری» مربی تیم پرسپولیس نیز پس از پایان نیمه نخست سعی در آرام کردن تعدادی از بازیکنان سرخ پوش به خصوص «شجاع خلیل زاده» را داشت.

منبع: ایرنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین