کد خبر: ۵۸۲۹۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۶
آخرین گزارش فرمانده عملیات ارتش در ستاد مقابله با بحران خوزستان;

تمامی یکان‌های ارتش در خوزستان پای کار هستند

فرمانده عملیات ارتش در ستاد مقابله با بحران خوزستان با بیان این‌که «در حال حاضر تمام تمهیدات لازم در خصوص جاری شدن سیل در خوزستان اندیشیده شد» گفت: یگان‌های ارتش با تمام تجهیزات و نیروی انسانی مجرب در حال استقرار در محل های سیل احتمالی در این منطفه هستند و چنانچه مشکلی روی دهد امداد رسانی خواهند کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
 امیر دریادار سیاری  فرمانده عملیات ارتش در ستاد مقابله با بحران خوزستان که صبح امروز (۱۲ فروردین) به منظور تسریع در روند فعالیت های یکان های ارتش مستقر در منطقه خوزستان از بخش های مختلف این منطقه و سد دز بازدید کرد، افزود: در حال حاضر تجهیزات امدادی به برخی از مناطق خوزستان اعزام شد که تیپ ۴۵ واکنش سریع و گروه ۴۲۲ مهندسی در اطراف روستاهای عبدالسید مریوش و قلعه سیدجاسم از توابع شهرستان شوشتر اعزام و در حال کنترل و رصد سیل احتمالی هستند.

به گزارش آفتاب نیوز، وی خاطرنشان کرد: چندین دستگاه خودروهای هاردتاپ، بیل مکانیکی و بولدزر و به تعداد کافی تجهیزات و نیروی انسانی در مناطق مختلف اعم از دزفول، شوشتر اطراف رودخانه کارون علاوه بر احداث سیل بندها و ترمیم رودخانه ها مشغول امداد رسانی به هم وطنان عزیز این مناطق هستند.

وی با بیان این‌که «تمامی یکان‌های ارتش در خوزستان پای کار هستند» افزود: هوانیروز، نیروی هوایی، گروه مهندسی، یکان‌های واکنش سریع در قالب تیم‌های مختلف امداد و نجات در آماده  باش کامل قرار دارند.

فرمانده عملیات ارتش در ستاد مقابله با بحران خوزستان تاکید کرد: از تمامی هم وطنان عزیز می خواهم که به توصیه‌های ایمنی ستاد بحران و دیگر دستگاه‌های اجرایی گوش فرا دهند تا بتوانیم با موفقیت از این شرایط جوی عبور کنیم.

وی در حاشیه بازدید از سد دز در جمع خبرنگاران با بیان این‌که «همه در تلاش هستیم که کمترین آسیب به مردم برسد»، گفت: با توجه به حجم آبی که وجود دارد مردم باید توجه بیشتری به توصیه‌های ستاد بحران داشته باشند.

وی افزود: مردم در تخلیه روستا ها همت بیشتری داشته باشند و ترددی نیز در اطراف رودخانه ها نداشته باشند چون با توجه به حجم آب خروجی سدها روستاهای اطراف سد دز و کرخه در معرض آب گرفتگی هستند.

سیاری اظهار کرد: ارتش و همه نیروهای مسلح برای کمک به مردم و جلوگیری از آسیب آنها هر آنچه در توان داشتند پای کار آوردند و در کنار مردم هستند و هر جا لازم باشد به تشخیص ستاد بحران وارد صحنه شوند.

وی خاطرنشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در خوزستان از چند روز پیش با هماهنگی ستاد بحران عملیات امداد و مردم یاری را شروع کرده‌ است.

وی درباره بیمارستان های سیار و صحرایی ارتش گفت: این لازمه کار است و باید به افرادی که در اردوگاه‌ها اسکان داده شده از نظر بهداشتی نیز به آنها رسیدگی شود، و ما با ستاد بحران شهرستان ها هماهنگ هستیم و به مردم خدمات رسانی می‌کنیم.

منبع:ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
0
1
ارتش عزیز ملت ایران
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین