کد خبر: ۵۸۲۹۴۴
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۱

جهانگیری:اموال و خانه های مردم مهم است اما حفظ جان سیل زده ها مهم ترین اولویت است

اسحاق جهانگیری اظهار داشت: در طول چند هفته گذشته با تلاش مردم محلی و مسئولان سیل بندهایی برای ممانعت از ورود آب رودخانه به درون روستا و شهرها ساخته شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
اسحاق جهانگیری عصر دوشنبه در بازدید از بخش سیل زده شعیبیه از توابع شهرستان شوشتر در جمع مردم با تاکید بر لزوم استحکام بخشی به سیل بندها اظهار داشت: در طول چند هفته گذشته با تلاش مردم محلی و مسئولان سیل بندهایی برای ممانعت از ورود آب رودخانه به درون روستا و شهرها ساخته شده است.

وی یادآور شد: به دلیل بارش شدید باران در استان های بالادست همچون لرستان احتمال وقوع سیلاب بزرگ وجود دارد به همین جهت از مردم این منطقه درخواست می کنم حفظ جان خود و خانواده هایشان را بر هر مساله دیگر ترجیح دهند.

جهانگیری گفت: مردم بخش شعیبیه به دلیل عدم پرداخت خسارت سیل در سال 1395 گله مند است اما درخصوص خسارت های وارده در سیلاب امسال نگران نباشند زیرا در جلسات هیات دولت درخصوص تامین منابع مالی جبران خسارت ها تصمیم گیری شده است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود در پاسخ به درخواست مردم محلی مبنی بر ایجاد اشتغال برای جوانان ادامه داد: در نشست با استاندار خوزستان تلاش می شود تا از ظرفیت واحدهای تولیدی منطقه و یا با ساخت واحد های جدید از ظرفیت جوانان استفاده شود.

معاون اول رییس جمهوری در پایان از مردم بابت ساخت سیل بندها و مشارکت با مسئولان برای مهار شرایط بحرانی تقدیر کرد.
به گزارش ایرنا معاون اول رئیس جمهوری امروز دوشنبه در سفر به استان خوزستان از سدهای دز و کرخه بازدید کرد.
وزیران بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ورزش و جوانان، راه و شهرسازی جهانگیری را در بازدید از وضعیت سد کرخه همراهی کردند.

منبع: ایرنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین