کد خبر: ۵۸۳۴۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷

دستور تخلیه 14 روستای حاشیه کرخه و دز در اهواز/ تخلیه بخش غربی شهر الهایی

فرماندار اهواز دستور تخلیه ۱۴ روستای حاشیه رودخانه‌های کرخه و دز در بخش مرکزی اهواز و همچنین تخلیه بخش غربی شهر الهایی را صادر کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
 جمال عالمی نیسی با بیان اینکه روستاهای حاشیه رودخانه‌های کرخه و دز در بخش مرکزی اهواز در معرض خطر سیلاب قرار دارند، اظهار کزد: ساکنین روستاهای حلاف ۱، حلاف ۲، حلاف ۳، بروایه آلبو ثنوان، بروایه عمیر، بروایه یوسف، قلعه سحر، چپسه کوچک، چپسه بزرگ، سید یوسف، عشاره بزرگ و عشاره کوچک در حاشیه رودخانه کرخه و دو روستای طواهر و ام عگله بیت سعید در حاشیه رودخانه دز از بخش مرکزی نسبت به تخلیه منازل خود اقدام کنند.

به گزارش آفتاب نیوز، وی ادامه داد: امکانات تخلیه و اسکان روستاییان توسط بخشداری مرکزی و جمعیت هلال احمر اهواز تأمین می‌شود.

فرماندار اهواز بیان کرد: همچنین بخش غربی شهر الهایی در معرض خطر احتمالی طغیان رودخانه قرار دارد که باید مردم منازل خود را ترک کنند.

وی با بیان اینکه تلاش برای استحکام سازی سیل بندها در این منطقه در حال انجام است، گفت: ساکنین جهت پیشگیری از حوادث در مکان‌های امن ساکن شوند و از تردد در این منطقه خودداری کنند. همچنین ساکنین بخش غربی شهر الهایی به مکان‌های اسکان اضطراری که از قبل پیش بینی شده نقل مکان کنند.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
0
1
بعنوان فردی متخصص کارشناس و مسیول در حیطه مدیریت منابع آب کشور و فردی مطلع میگویم
بارها از دی ماه سال قبل به مسیولین بالا که متاسفانه اکثر قریب به اتفاق ایشان هم متخصص نیستند و هم دورشان ادم متخصصی پیدا نمیشود تذکر دادیم که امسال پیش بینی ها حاکی از باران های سیل اسا بوده و لازم است با رها سازی آب بیشتر از مخازن سدها آنها را در برابر سیلاب ورودی در بهار خالی نگه داریم در بهترین حالت گفتند اگرذ باران نیومد و خشکسالی ادامه یافت چی؟
گفتیم هردو حالت را محتمل ببینید کدامشان خطرناکتر است؟
خشکسالی را میشود به سختی گذراند اما نمیشود به سیل گفت نیا!!!؟
حتی در اواخر سال مدیریت بزرگترین شرکت مهندسی مشاور کشور رسما نامه نوشت و حتی با تیمی رفت خوزستان تا حالیشان کند که اوضاع امسال بشدت خطرناک است
اما متاسفانه گوش شنوایی نبود چرا که در انتخای مدیران ما تعهد اولی بر تخصص است
و آن شد که نباید میشد
حال این درد بی تخصصی که عملا بی تعهدی را هم بدنبال خود داشته و در اوج سیل باید در اونور آب دنبال مدیران بگردی میتوان به راحتی دید
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین