کد خبر: ۵۸۳۵۵۲
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۴

عذرخواهی رامبد جوان به دلیل سانسور «خندوانه»

رامبد جوان از تمام افرادی که به عنوان مهمان به «خندوانه» آمدند و برنامه‌شان از تلویزیون پخش نشد یا بخش‌هایی از آن سانسور شد، عذرخواهی کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
رامبد جوان در اینستاگرام نوشت: «سلام به تمام مهمان‌های محترم خندوانه مخصوصا شب‌های نوروز از قبیل بازیگران محترم و خواننده‌های محترم و کمدین‌های محترم و به ویژه امید حاجیلی عزیزم.

راستش منم که بیش از ۲۶ ساله که در تلویزیونمون کار می‌کنم هنوز نفهمیدم چه چیزهای قابل پخش در تلویزیون هستن و چه چیزهایی نیستن. شک ندارم بقیه همکارانم هم نمی‌دونن و شک ندارم مسئولین محترم پخش هم نمی‌دونن و شک ندارم مدیران شبکه‌ها هم نمی‌دونن و قطعا شک ندارم رییس محترم سازمان هم نمی‌دونن.

یه روز خیلی دور یه مدیر پخش (مسئول ممیزی) در جواب سوال و گیجی مطلق من که در حین ساخت و پخش یک برنامه بودم گفت: قوانین سانسور و ممیزی در تلویزیون "سیاله" هر چیزی ممکنه امروز اجازه داشته باشه و فردا نه و برعکس.

از همه‌ی مهمان‌هایی که عرض کردم با تمام وجودم عذر می‌خوام که آمدن و وقت گذاشتن و انرژی و عشق و محبت و مهربانیشون رو بی‌دریغ تقدیم برنامه و مردم کردن و بخش قابل توجهش حذف شد. و این قصه همیشه بوده و هست.
پوست کلفت می‌خواهد و مرد کهن. من فقط می‌تونم بگم معذرت می‌خوام.»

عذرخواهی رامبد جوان به دلیل سانسور «خندوانه»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین