کد خبر: ۵۸۳۶۵۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۰

لاریجانی: خسارات سیل‌های دوران اوباما هنوز جبران نشده است

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه گفت: ایالات‌ متحده در ۳۵ سال گذشته سیل را از سر گذرانده اما هنوز برخی از سیل‌زدگان آواره هستند و خسارات سیل‌های پیشین که در دوران اوباما رخ‌ داده، هنوز جبران نشده است.
آفتاب‌‌نیوز :
محمدجواد لاریجانی بعدازظهر امروز (یکشنبه) با معاونین و کارکنان این ستاد دیدار و گفتگو کرد و با تقدیر از بسیج نیروهای مردمی و دستگاه‌ها و مسئولینی که در کمک به مناطق سیل‌زده فعال‌اند، آن را پاسخ محکمی به یاوه‌ گویی‌های مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا دانست.

وی افزود: ایالات‌ متحده در ۳۵ سال گذشته سیل را از سر گذرانده اما هنوز برخی از سیل‌زدگان آواره هستند و خسارات سیل‌های پیشین که در دوران اوباما رخ‌ داده، هنوز جبران نشده است.

دبیر ستاد حقوق بشر خطاب به اعضای این ستاد، گفت: از خدمات معاونین و اعضای ستاد حقوق بشر که در چهلمین اجلاس ژنو حضور داشتند تقدیر می‌کنم و امیدوارم امسال و سال‌های پیش رو همانند سال‌های گذشته با جدیت به وظایف خود در ارتقای عملکرد ستاد حقوق بشر کمک نمایند.

به گزارش ایسنا، وی در این دیدار ضمن تسلیت به خانواده‌های سیل‌زدگان، ابراز امیدواری کرد که نهادهای مسئول بتوانند با اقدامات خود از آلام این عزیزان بکاهند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
0
5
تو این چیزا با امریکا رقابت می کنیم ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
0
6
شما هنوز هم نتونسته اید که خسارت جنگ زدگی مردم استان ایلام را پرداخت کنید فقط یک عده پارتی دار و رابطه دار گرفتند و رفتند و بقیه هیچ.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
0
7
شمازودترجبران کنیدوثابت کنیدازامریکاسرترید.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین