کد خبر: ۵۸۳۷۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲

چرا صحبت‌های رئیس‌جمهور درباره آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در تلویزیون پخش نشد؟

روابط عمومی حوزه سیاسی سازمان صداوسیما درباره حذف صحبت‌های رئیس‌جمهور درباره آیت‌الله هاشمی در بخش خبری سازمان گفت: در مورد ممنوعیت اسم بردن از آیت‌الله هاشمی چیزی نشنیده‌ام و بعید می‌دانم چنین نگاهی وجود داشته باشد.
آفتاب‌‌نیوز :
روز گذشته بخش مربوط به آیت‌الله هاشمی در سخنان رئیس‌جمهور در مراسم افتتاح خط ۶ مترو در خبر تلویزیون حذف شد و این شائبه به وجود آمد که شاید نام بردن از آیت‌الله هاشمی در تلویزیون ممنوع شده است.

اصغر عبدی (روابط عمومی حوزه سیاسی سازمان صداوسیما) توضیح داد: اگر منظور دوستان بخش خبری بوده باشد، نمی‌توان به این موضوع ایرادی را وارد دانست چراکه بخش خبری یک تایم مشخصی دارد و از کل سخنرانی رئیس جمهور که ممکن است نیم‌ساعت تا ۴۰ دقیقه باشد، در بخش خبری ۵ دقیقه پخش می‌شود و نمی‌توان همه سخنرانی را در آن گنجاند.

وی درباره شائبه ممنوعیت نام بردن از آیت‌الله هاشمی در تلویزیون نیز بیان کرد: به هیچ وجه اینطور نیست. اگر تلویزیون را دنبال کرده باشید، در دهه فجر دیدید که ما چقدر از سخنرانی‌های آیت‌الله هاشمی را پخش کردیم که در مورد موضوعات مختلف بوده است. در مورد ممنوعیت اسم بردن از ایشان به شخصه چیزی نشنیده‌ام و بعید هم می‌دانم که چنین نگاهی وجود داشته باشد. به‌طور کلی در بخش خبری صحبت‌های مهم درآورده شده و پخش می‌شود و موضوع دیگری در میان نیست.

منبع: ایلنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
0
0
مردم ایران هرگز حضرت ایت اله هاشمی رافراموش نخواهد کرد روحش شاد
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین