کد خبر: ۵۸۳۹۴۰
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۹

گودرزی: ترامپ باعث شد تمام گرایش‌های سیاسی در کشور لباس سبز سپاه بر تن کنند

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز مجلس نشان داد که سپاه محبوب قلوب ملت است، تاکید کرد: ترامپ باعث شد تمام گرایش‌های سیاسی لباس سبز سپاه بر تن کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه گفت: آمریکا در اقدامی خصمانه سپاه پاسداران که یک نهاد قانونی حق طلب و ظلم ستیز است را به عنوان سازمانی تروریسی معرفی کرد، این یک هدیه و یک لقمه گلوگیر از سوی آمریکا برای نتانیاهو بود، امروز مجلس نشان داد که سپاه محبوب قلوب ملت است، ترامپ باعث شد تمام گرایش های سیاسی لباس سبز سپاه بر تن کنند، خون جدیدی در رگ های انقلاب تزریق شد.

وی افزود: آقای لاریجانی به عنوان رییس مجلس، آقای جهانگیری و تعدادی از وزرا در سیل اخیر به لرستان سفر کردند، ما در حوزه سد مطالباتی داریم که باید در خصوص این مطالبات توسط آقای لاریجانی، آقای جهانگیری و وزیر نیرو جلسه‌ای برگزار شود و این مطالبات پیگیری شود. سد آبسرده، گل رود و شهید بروجردی مطالبه جدی ما است که باید در این حوزه اعتبار لازم اختصاص پیدا کند. توجه کنیم که بالاترین مبارزه با آمریکا در خدمت رسانی با مردم است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: سد کلان در شهرستان بروجرد حوزه آبریز بروجرد است اما در ملایر احداث شده است، یعنی از بی توجهی مسئولین وقت سوء استفاده شده است، حق آبه کشاورزان بروجرد باید تخصیص پیدا کند. در خصوص راه آهن بروجرد از سازمان برنامه بودجه تشکر می‌کنم که ماده ۲۳ را برای آن مصوب کرده است، انتظار داریم که دولت در بودجه سال ۱۳۹۹ اعتبار مستقلی در این خصوص اختصاص دهد و این مطالبه مردم بروجرد را مورد توجه قرار دهد.

ایسنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین