کد خبر: ۵۸۴۲۴۲
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۲

هواشناسی تهران: حاشیه رودخانه‌ها اطراق نکنید

اداره کل هواشناسی تهران با پیش بینی ورود سامانه بارشی و احتمال تگرگ در این استان طی چند روز آینده به شهروندان اخطار داد که به دلیل احتمال سیلابی شدن رودخانه ها و مسیل ها از اطراق در حاشیه رودخانه ها جدا بپرهیزند.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش اداره کل هواشناسی استان تهران، در این اطلاعیه آمده است: با ورود سامانه بارشی از روز جمعه تا دوشنبه هفته آینده بطور متناوب بارش باران، در بعضی ساعات رگبار، رعد و برق و تندباد موقتی و در ارتفاعات در بعضی ساعات مه، بارش باران، برف و رعد و برق پیش بینی می شود. 

اطلاعیه ادامه داد: براساس بررسی و تحلیل آخرین داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، بیشترین بارش در روز یکشنبه و در ارتفاعات و نیمه شرقی استان خواهد بود و احتمال بارش تگرگ نیز وجود دارد، لذا توصیه می شود از توقف در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها خودداری شود.

در اطلاعیه آمده است: به دلیل لغزندگی جاده ها و کاهش دید جهت عبور از جاده های کوهستانی تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.

بیشینه و کمینه دمای هوای استان در روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه به ترتیب (24 و 13)، (21 و 13) و (21 و 11) درجه سانتیگراد پیش بینی شده است.

ایستگاه ورامین با 26 درجه سانتیگراد و فیروزکوه - امین آباد با 6 درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنک ترین نقاط استان در حال حاضر هستند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین