کد خبر: ۵۸۴۳۶۷
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۷

تصمیم نهایی درباره فروزان شنبه گرفته می‌شود/ عبور از گلر اول به خاطر اخباری؟

پس از اشتباهات فروزان در دیدار سپیدرود و تراکتورسازی، قرار است فردا (شنبه) درباره کنار گذاشتن این بازیکن از تیمش تصمیم گرفته شود.
آفتاب‌‌نیوز :
تیم فوتبال تراکتورسازی در یکی از حساس‌ترین دیدارهای خود برابر سپیدرود قعر جدولی شکست خورد تا کار این تیم برای نخستین قرار خود در تاریخ لیگ برتر سخت شود. مقصر اصلی این شکستن محسن فروزان بود که با دو اشتباه تأثیرگذار خود، پایه‌گذار گل‌های اول و سوم سپیدرود شد.

پس از باخت تراکتورسازی، بسیاری از رسانه‌ها مدعی شدند که با تصمیم مالک متمول این باشگاه، فروزان از تیم کنار گذاشته شده است اما این در حالی است که نه سرپرست و نه مدیرعامل فعلی این باشگاه هیچ‌گونه پاسخی به شایعه اخراج فروزان نمی‌دهد.

این اتفاقات در حالی رخ داده است که پس از جذب محمدرضا اخباری در نیم‌فصل، بسیاری از هواداران تراکتورسازی به دنبال این بودند تا این بازیکن درون چارچوب توری تراکتورسازان بایستد اما نمایش خوب فروزان در بازی‌های اخیر این تیم و کلین‌شیت در ۶ بازی متوالی مانع از این شد اما این اشتباهات فروزان حالا بهانه‌ای شده تا کادر فنی و مدیریت تراکتورسازی به راحتی از دروازه‌بان اصلی خود را کنار بگذارند. البته تصمیم نهایی درباره محسن فروزان قرار است فردا و پس از بازگشت تراکتورسازی به تبریزی صورت بگیرد.

ایسنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین