کد خبر: ۵۸۴۴۱۳
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۶

مقصر اشتباهات فروزان مشخص شد

مربی پیشین تراکتورسازی توضیحات جالبی در مورد دلیل اشتباهات محسن فروزان مقابل سپیدرود رشت برای مخاطبان صفحه اینستاگرام خود ارائه کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
 محمد تقوی نیز خود را مقصر اشتباهات عجیب محسن فروزان در دیدار مقابل سپیدرود رشت می‌داند. 

او در تازه‌ترین پست اینستاگرامی خود، توضیحاتی در این مورد ارائه داد و به نوعی، اعتراف کرد بخشی از این اشتباهات، به خاطر تفکرات زمان مربی گری خودش در این تیم است. 

تقوی نوشت: «سعی می‌کنم در موضوعاتی که تاثیرگذار نیستم اظهار نظر نکنم. پس از استعفایم از باشگاه تراکتورسازی که دلایلی کاملا حرفه‌ای داشت همچنان خبرهای مربوط به این باشگاه را دنبال می‌کنم. تراکتورسازی بخشی مهم از تاریخ فوتبالم است که نمی‌توانم آن را نادیده بگیرم. هر بازیکنی در هر شرایطی ممکن است اشتباه کند، اما وظیفه دیگر اعضای باشگاه حمایت از این بازیکن است تا دیگر بازیکنان متوجه شوند در صورت اشتباه باشگاه تمام و کمال پشتیبان آنان است.»

او همچنین ادامه داد: «فروزان یکی از معدود دروازه‌بانانی است که در بازی با توپ مهارت دارد و در تمامی مدتی که با او کار می‌کردم به او اجازه می‌دادم که تحت هر شرایطی تنها پاس دهد و اگر اشتباهی نیز رخ داد تمامی مسئولیت آن را قبول می‌کردم. فروزان کاری را کرد که من در آن زمان از او می‌خواستم و اگر اشتباهی هم کرد به دلیل تفکری بود که من می‌خواستم در تراکتورسازی آن را نهادینه کنم. بازیسازی از خط دفاعی اصل اول مربیگری‌ام بود و در این شرایط فروزان مقصر نیست. تغییرات مربیان، بازیکن را سردرگم می‌کند و فروزان تنها کاری را کرد که من از او می‌خواستم. اگر مربی حال حاضر تراکتور سازی چنین تفکری ندارد باید هرچه زودتر آن را به بازیکنانش انتقال می‌داد. فروزان و هر بازیکنی اشتباه می‌کند، اما باید شجاعت داشته باشیم و بازیکن را فدای اشتباهات خود نکنیم. به امید موفقیت تراکتورسازی که بدون تردید دوران بسیار پرباری را در این تیم سپری کردم.»

تقوی در نهایت نوشت: «در مدتی که در تراکتورسازی کار می‌کردم دکتر علیرضا اسدی تنها مدیرعاملی بود که تمام و کمال با تفکرات من هم سو بود که امیدوارم در فوتبال ایران چنین مدیرانی بیشتر مسئولیت داشته باشند.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین