کد خبر: ۵۸۴۴۵۰
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰

توضیح همسر محسن فروزان درباره کامنت جنجالی و توهین‌آمیز

بعد از شکست تلخ تراکتور، حواشی سنگینی حول دروازه بان این تیم شکل گرفته و در جدیدترین آنها پستی در صفحات مجازی انتشار یافته که همسر این بازیکن توهین تندی را متوجه هواداران این تیم کرده.
آفتاب‌‌نیوز :
تیم تراکتورسازی در شرایطی که مدعی قهرمانی این فصل محسوب می‌شد در رشت تن به شکست سنگین داد تا شانس دستیابی به این عنوان برای شاگردان جرج لیکنز کاهش یابد.

در این دیدار محسن فروزان، دروازه‌بان تراکتورسازی که طی هفته‌های اخیر با واکنش‌ها و عملکرد خود رکورد 7 بازی بدون دریافت گل را ثبت کرده و سهم زیادی در دستیابی این تیم به امتیازات کسب شده داشته، با دو اشتباه بزرگ باعث شکل گیری گل‌های حریف شد. موضوعی که با انتقاد تند هواداران این تیم و در نهایت مالک باشگاه همراه شد که او را تا اطلاع ثانوی از حضور در تیم منع کرد.

اما این پایان ماجرا برای محسن فروزان نبود و او که بهمراه نسیم نهالی زوج خبرساز فوتبال ایران محسوب می‌شوند، با انتشار یک پست جنجالی در فضای مجازی مواجه شدند که در آن نسیم نهالی در پاسخ به دایرکت اینستاگرامی یکی از هواداران تبریزی، با تندی واکنش نشان داده و ادبیات دور از ذهنی را به کار برده بود.

 

موضعی که دامنه انتقادات و فشارها را روی محسن فروزان افزایش داده است. نسیم نهالی، همسر محسن فروزان اما در گفتگو با خبرنگار ایلنا منکر پاسخگویی به این شیوه شده است: برای من هم باورپذیر نیست. هیچ وقت چنین ادبیاتی به کار نبرده و نخواهم برد و از آن بی اطلاع هستم. من با توجه به استرسی که داشتم اصلا بازی را هم بعد از گل اول ندیدم. چون می‌دانستم همسرم بعد از این گل با چه فشاری مواجه است.

 

وی ادامه داد: بعد از بازی هم به هیچ وجه به سراغ فضای مجازی نرفتم و خدا را شکر با امکانات جدیدی که اینستاگرام ترتیب داده کاملا زمان حضور اکتیو و حضور در این فضا مشخص است. با شناخت و تجربه‌ای که طی این سال‌ها از فضای هواداری به دستم آمده می‌دانم هواداران ناراضی و عصبانی بعد از چنین نتایجی هیچ درکی از شرایط و ادبیات ندارند و به همین دلیل هیچ وقت نه کامنت و نه دایرکت‌ها را چک نمی‌کنم. من همیشه نه برای تبریزی‌ها که برای تمام قوم‌های کشورم احترام قائلم و به هیچ عنوان چنین ادبیاتی در شخصیت من نیست.


همسر فروزان درباره گل‌های دریافتی این دروازه‌بان گفت: همانطور که گفتم بعد از صحنه گل اول دیگر بازی را ندیدم چون واقعا از احساس همسرم که همیشه تلاش می‌کند شماره یک و بهترین باشد باخبر هستم. می‌دانستم که او در دقایق باقیمانده خودش را بابت آن نمی‌بخشد و تنها آرزو می‌کردم که بازی با نتیجه‌ای خاتمه یابد که او خود را سرزنش نکند. محسن در این فصل تلاش زیادی برای موفقیت تیم داشت و همیشه خودش را مدیون هواداران این تیم می‌دانست و مطمئن هستم هیچکس به اندازه او دوست ندارد که تراکتور قهرمان شود.


وی در پایان گفت: همانطور که گفتم این پست و کامنت کاملا جعلی و فتوشاپ است و یک دسیسه بزرگ است تا در این شب تلخ اوضاع را بدتر کنند. مطمئن باشید برای شرافت خودمان حتما از طریق مراجع قضایی پیگیر این موضوع خواهیم شد.


ایلنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین