کد خبر: ۵۸۴۴۷۱
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۱

بیانیه تازه رهبر کره‌شمالی درباره افزایش ظرفیت‌های نظامی کشورش

رهبر کره شمالی در بیانیه‌ای اعلام کرد، پیونگ یانگ به افزایش قابلیت‌ها و ظرفیت‌های نظامی خود به دلیل خطرات مداوم برای تمامیت ارضی خود ادامه می‌دهد.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی در بیانیه خود آورده است: ما همواره در ذهن این را حفظ می‌کنیم که صلح را تنها به وسیله ظرفیت‌های نظامی قدرتمند و حفظ قاطعانه اولویت دفاع شخصی و افزایش قابلیت‌های دفاعی کشور می‌توان تضمین کرد.

کیم جونگ اون تاکید کرد، کشورش توانمندی‌های نظامی و توسعه انرژی اتمی را به رغم ماموریت خلع سلاح اتمی شبه جزیره کره که تلاش مستمر بین واشنگتن و سئول است، تقویت خواهد کرد.

وی افزود: در زمینه صنایع انرژی برق باید تاسیسات انرژی از جمله انرژی برق آبی،‌ اتمی و انرژی تولیدی از موج دریا را طراحی و تاسیس کنیم.

رهبری کره شمالی در ادامه استقلال نظامی کشور را یک شمشیر قدرتمند با ارزش برای دفاع از تمامیت ارضی کشور توصیف کرده و هشدار داد که وضعیت صلح در شبه جزیره کره ممکن است دیری نپاید.

خبرگزاری رسمی کره شمالی از قول رهبری این کشور گزارش داد: وضعیت صلح در شبه جزیره کره باثبات نیست و تلاش‌های نیروهای متخاصم برای حمله به کره شمالی هنوز پایان نیافته است.

پیونگ یانگ، دولت آمریکا و متحدانش را به توطئه برای حمله به کره شمالی متهم کرده است.
خبرآنلاین 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین