کد خبر: ۵۸۴۴۹۶
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۷

پاسخ سخنگوی قلعه‌نویی به استوری فرهاد مجیدی

مدیر رسانه‌ای باشگاه سپاهان به استوری منتشر شده توسط فرهاد مجیدی خطاب به امیرقلعه‌نویی واکنش نشان داد.
آفتاب‌‌نیوز :
روز گذشته تیم فوتبال استقلال موفق شد، سه امتیاز شیرین از ورزشگاه نقش جهان بگیرد تا با دست پر به خانه بازگردد.

این پیروزی البته در اولین حضور فرهاد مجیدی به عنوان مربی در اصفهان هم رقم خورد و شاگرد سابق امیرقلعه نویی که پیش تر مشکلاتی با مربی خود در زمان سرمربیگری استقلال داشت، چند ساعت پس از کسب پیروزی مقابل سپاهان در نقش جهان با انتشار یک استوری به امیرقلعه نویی کنایه زده و او را متهم کرده که نمی خواهد استقلال بدون او موفق باشد.

سیامک قلیچ خانی مدیر رسانه ای تیم فوتبال سپاهان در گفتگو با "ورزش سه" در پاسخ به اینکه آیا استوری فرهاد مجیدی را دیده، می گوید :« استوری؟ بله مگر ایشان اسمی آورده است. »

با این حال به نظر می رسد که این استوری و حرف ها کنایه به امیرقلعه نویی است. قلیچ خانی در این مورد گفت: « من که اسمی نمی بینم. آقای قلعه نویی هم تمام تمرکزش روی تیم خودش است و لزومی هم ندارد با حرف زدن درباره دیگران از کاری که انجام می دهد فاصله بگیرد.»

مدیر رسانه ای باشگاه سپاهان حرف هایش را در این مورد ادامه داد: « در فوتبال برد و باخت پیش می آید و ما نباید از نتایجی مثل بازی دیروز برای انتقام جویی استفاده کنیم. استقلال و سپاهان هر دو تیم های پر طرفداری هستند و هوادارانشان به بزرگتر این تیم ها نگاه می کنند و ازشان انتظار دارند. من فکر می کنم رعایت چیزهایی مثل بزرگی و کوچکی هست که در ذهن طرفداران می ماند. آدم ها باید بعد از پیروزی متواضع باشند. این چیزی است که از امیرقلعه نویی یاد گرفته ام و امیدوارم دیگران هم چنین کنند. به نظر من آقای قلعه نویی هم نباید پاسخ این حرف های بی ارزش مجازی را بدهد، چون از این بحث ها جز دشمنی باقی نمی ماند. البته این را هم بگویم که این نهایت بی انصافی نسبت به امیرقلعه نویی است که از بزرگ های این فوتبال محسوب می شود.»

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین