کد خبر: ۵۸۴۵۳۴
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۸

گلایه سید جلال از هیات مدیره پرسپولیس، فدراسیون، تیم‌ها و داوران!

کاپیتان پرسپولیس معتقد است که صحبت اعضای تیم‌های دیگر روی عملکرد کمیته‌های فدراسیون فوتبال تاثیرگذار بوده است.
آفتاب‌‌نیوز :
 پرسپولیس در هفته بیست و پنجم لیگ برتر با نتیجه ۳ بر ۲ از سد سایپا عبور کرد. سید جلال حسینی، کاپیتان پرسپولیس پس از این دیدار اظهار کرد: متأسفانه هیأت مدیره ما به جای این که صبح روز بازی به بازیکنان روحیه بدهد، روحیه بازیکنان را خراب و کار را سخت می‌کند. ما مشکلات زیادی داریم. هزینه‌هایی که تیم‌های دیگر می‌کنند و کارهای که تیم‌های دیگر می‌کنند را نگاه کنید. اگر حرفی نمی‌زنیم فکر نکنند که ما نمی‌توانیم صحبت کنیم. این وضعیتی است که برای ما به وجود آوردند.

او افزود: شرایط ما خیلی حساس است ولی فقط هواداران را داریم. امیدوارم هیأت مدیره کارش را بهتر انجام دهد، به بازیکنان روحیه بده د و آن‌ها را عصبی نکند. ما همه کار می‌کنیم که هواداران را خوشحال کنیم.

بازیکن پرسپولیس درباره اثر این مشکلات روی برانکو گفت: من به این مسائل نمی‌توانم ورود کنم اما متأسفانه حرف‌هایی که زده می‌شود و کارهایی که تیم‌های دیگر انجام می‌دهند روی کمیته اخلاق و انضباطی و داوران تأثیر گذاشته و متأسفانه هیأت مدیره ما کاری نمی‌کند و فقط صحبت‌های منفی انجام می‌دهد.

حسینی در پایان بیان کرد: بازیکنان هر سه روز یک بازی می‌کنند. می‌گویند وقتی می‌برید از خستگی حرف نزنید ولی ما امروز بردیم و خسته‌ایم. پس‌فردا باید به اصفهان برویم و بعد از آن هم با الاهلی بازی کنیم. پرسپولیس در سخت‌ترین شرایط با ۱۰ بازیکن، نیم‌فصل اول را تمام کرد و الان خیلی اذیت می‌شود ولی هیچ‌کدام از کمیته‌ها نمی‌توانند کاری برای پرسپولیس انجام دهند. حالا این که نمی‌توانند یا نمی‌خواهند را نمی‌دانم.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین