کد خبر: ۵۸۴۵۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۷

برانکو: شوکه شدیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:بردن پرسپولیس برای همه تیم‌ها زیبا است.
آفتاب‌‌نیوز : برانکو ایوانکوویچ بعد از پیروزی ۳ بر ۲ مقابل سایپا در نشست خبری، گفت: می‌دانید تا پایان فصل هر بازی همین شرایط را دارد. برای همه حریفان خیلی زیبا است که از قهرمان کشور امتیاز بگیرند و ما را ببرند. انتظار داریم همه مسابقات ما آنقدر سخت باشد.

 نتایج دیروز فشار مضاعفی به ما وارد کرد

برانکو افزود: بعد از نتایج روز گذشته به ما فشار مضاعفی آمد که حتماً باید برنده شویم البته قبل از این بازی‌ها هم این نظر را داشتیم به بازیکنان تیم بابت پیروزی که به دست آوردند  استحقاق آن را داشتند تبریک می‌گویم. با وجود عقب افتادن آنها با اعتماد و تشویق و حرکات بسیاری که در حمایت از تیم داشتند بازیکنان را به جلو هدایت کردیم و با استحقاق زیاد برنده شدیم.

متاسفم،  بعد از گل سوم بازی را شُل گرفتیم

سرمربی پرسپولیس افزود: از این بابت متأسفم که بعد از زدن گل سوم یک مقدار بازی را شُل گرفتیم چرا که می‌توانستیم گل چهارم را بزنیم و با آرامش بیشتر کار کنیم. اما این اتفاق نیفتاد ۷۰ درصد مالکیت بازی در اختیار ما بود ۱۷ شوت به سمت دروازه حریف زدیم و ۵-۶ موقعیت صددرصد داشتیم یکسری جزئیات وجود داشت که گل دوم را خوردیم و موقعیت‌های دیگر را از دست دادیم. چهارشنبه با ذوب‌آهن بازی داریم و وقتی برای جشن و شادی نداریم و باید از فردا آماده شویم.

 یک سال دیگر قرارداد دارم، چرا نگرانید؟

وی درمورد اینکه شما دیروز صحبت‌هایی کردید که هواداران نگران جدایی شما از پرسپولیس به خاطر مطالبات‌تان شد، گفت: من دیروز چه گفتم؟ گفتم یکسال دیگر قرارداد دارم. اکنون مشکل کجا است؟می‌خواهید من را از باشگاه بیرون کنید. (با خنده) من یکسال دیگر قرارداد دارم چرا هواداران باید نگران باشند.

 شما مطمئن هستید که همه بازیکنان در پرسپولیس می‌مانند؟

برانکو در مورد اینکه چون شما گفته بودید معلوم نیست چه اتفاقی می‌افتد، گفت: شما مطمئن هستید همه بازیکنان در باشگاه می‌مانند؟ چون همه آنها قرارداد دارند این فوتبال است اما من گفتم یک فصل دیگر هم قرارداد دارم.

 روی گل دوم سایپا خودمان اشتباه کردیم

وی در مورد اینکه پرسپولیس در خط دفاع اشتباهات فردی متعددی داشت، بیان داشت: اگر در فوتبال اشتباه وجود نداشته باشد نه موقعیت گل ایجاد می‌شود و نه گلی زده می‌شود. حریفان هم تمرین می‌کنند و می‌خواهند برنده شوند مخصوصاً سایپا که نه به فکر بالای جدول بود و نه در فکر سقوط و در حاشیه امنیت قرار داشت این تیم با آرامش کامل  و با تمام دل و جان بازی کرد. گل اول را از روی کرنر خوردیم این اتفاق می‌افتد اما کسی صحبت نمی‌کند که معین عباسیان چقدر زیبا توپ را سانتر کرد یا کسی نمی‌گوید که روی گل دوم سایپا بازیکنان این تیم عالی شوت زدند. بله، روی گل دوم اشتباه کردیم پاس ترابی به نادری نرسید و آنها هم عالی از این فرصت استفاده کردند.

 گلی زودهنگام ما را شوکه کرد

برانکو تصریح کرد: مهم این است که وقتی یک بر صفر عقب افتادیم آن هم گلی که در دقایق اول بازی خوردیم طبیعی است که شوکه شویم اما بازیکنان بسیار خوب و با تمرکز کامل بازی کردند و کل نیمه اول را در اختیار گرفتیم فقط مشخص نبود که چه زمانی گل می‌زنیم.

 
منبع خبر : فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
0
3
به کوری... پرسپولیس برد
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین