کد خبر: ۵۸۴۶۰۳
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱

لغزندگی جاده های جنوب، جنوب شرقی و شرق کشور/ انسداد 7 جاده از چهار استان

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از مسدود شدن برخی از محورهای مواصلاتی در چهار استان هرمزگان، یزد، کرمان و خراسان جنوبی خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ نادر رحمانی در این باره اظهار کرد:‌ بر اساس گزارش‌های دریافتی شاهد بارش باران در استان‌های جنوبی، جنوب شرقی و شرق کشور هستیم که در پی وقوع این بارش ها به شهروندان توصیه می‌کنیم که تا رفع خطرات جوی احتمالی از سفر غیرضرور به این مناطق خودداری کنند.

وی ادامه داد: بارش باران در استان‌های فارس (شمال فارس)، شمال و جنوب کرمان، شمال سیستان و بلوچستان، جنوب سیستان و بلوچستان، هرمزگان، یزد و محورهای مشهد – فریمان، مشهد – چناران و مشهد – شاندیز استان خراسان رضوی و محورهای دیهوک – طبس، دیهوک – کرمان و دیهوک – فردوس استان خراسان جنوبی مشاهده می‌شود.

به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ، محورهای میناب - جاسک، خمیر - بندرلنگه استان هرمزگان، بهاباد-بافت استان یزد، سربیشه-ماهی‌رود استان خراسان جنوبی، محور راور و حاجی آباد،‌ شهر بابک-هرات کرمان از جمله محورهای مواصلاتی کشور هستند که به تازگی مسدود شده اند.

رحمانی در پایان درباره وضعیت ترافیکی راه‌های کشور نیز گفت: در مجموع اکثر محورهای مواصلاتی کشور از ترافیکی روان برخوردارند.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین