کد خبر: ۵۸۴۶۳۶
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹

هواپیماها در فرودگاه های تهران 4.5 ساعت زمین گیر می شوند

29 فروردین از ساعت 7 تا 11 و 30 دقیقه هیچگونه پرواز مسافری و آموزشی از فرودگاه های مهرآباد، امام خمینی(ره)، پیام و فرودگاه های اقماری استان تهران انجام نخواهد شد.
آفتاب‌‌نیوز :
سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: همزمان با 29 فروردین ماه، به مناسبت برگزاری مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران پروازهای فرودگاه امام(ره)، مهرآباد، پیام و فرودگاههای اقماری در استان تهران به مدت 4.5 ساعت متوقف می شوند.

«رضا جعفرزاده » سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری افزود: براساس اطلاعیه هوانوردی (نوتام) که به همه شرکت های هوایی نیز ابلاغ شده، 29 فروردین از ساعت 7 تا 11 و 30 دقیقه هیچگونه پرواز مسافری و آموزشی از فرودگاه های مهرآباد، امام خمینی(ره)، پیام و فرودگاه های اقماری استان تهران انجام نخواهد شد.

وی گفت: پس از برگزاری مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، پروازها از سر گرفته خواهد شد.

جعفرزاده از هموطنان درخواست کرد: آخرین وضعیت پروازهای خود را با شماره تلفن 199 اطلاعات فرودگاه مهرآباد و شماره 096330 فرودگاه امام(ره ) پیگیری نمایند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری افزود: براساس اطلاعیه هوانوردی به شرکت های هواپیمایی اعلام شده که این توقف چهار ساعت و 30 دقیقه ای را به اطلاع مسافران برسانند.

سالانه به مناسبت 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی، یگان های مختلف ارتش (زمینی ، هوایی و دریایی ) برنامه های ویژه و رژه برگزار می کنند.

منبع: ایرنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین