کد خبر: ۵۸۴۸۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۴

اعتراض رئیس بسیج اساتید دانشگاه تهران به جذب آریابرزن محمدی

رئیس بسیج اساتید دانشگاه تهران با اشاره به جذب برخی افراد در این دانشگاه گفت: دانشگاه تهران جایگاه ویژه‌ای دارد و نمی‌شود افراد خودباخته، غرب‌زده و نفوذی به آن جذب شوند؛ اساتید انقلابی زیر بار چنین موضوعی نمی‌روند.
آفتاب‌‌نیوز :
عبدالرضا سیف رئیس بسیج اساتید دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، درباره جذب آریابرزن محمدی به عنوان عضو هیأت علمی در دانشکده حقوق و علوم سیاسی این دانشگاه گفت: اصولا چنین جذب‌هایی که مخصوصا در دانشگاه حقوق و علوم سیاسی و گروه‌های مطالعات منطقه‌ای صورت می‌گیرد به نوعی مقابله با نظام است. یعنی همان حرکت نرم نفوذ عناصر ضد انقلاب است.

وی ادامه داد: جذب افرادی که در خارج از کشور بوده‌اند و در فتنه 88 و در محکومیت نظام و ضدیت با اسلام فعالیت داشته‌اند، نشان می‌دهد به نوعی در چنین موضوعی ماموریت از طرف دستگاه‌های اطلاعاتی مانند موساد، ام آی سیکس و ... رسیده است. فتنه‌گران داخلی که در چند سال اخیردر دانشگاه‌ها روی کار آمدند هرجایی توانسته‌اند ضربه زده‌اند. در مجموعه دانشکده حقوق که هیچ قانونی هم در آن نیست فردی را به زور و تحمیل به عنوان رئیس انتخاب می‌کنند و این فرد هم سعی می‌کند افرادی مثل خودش را جذب ‌کند، همین می‌شود که می‌بینیم تلاش می‌کنند فردی که در آمریکا، انگلیس درس خوانده و برای نظام اصلا ارزشی قائل نیست را جذب کنند.

این استاد دانشگاه گفت:‌ در دانشکده حقوق می‌بینیم نیروهای ارزشی را تهدید به اخراج می‌کنند یا درون قرارداد می‌کنند، به هر حال هر کاری می‌کنند که این افراد به عقب رانده شوند ولی از آن سو یکسری افراد خود باخته را برای درازمدت جذب می‌کنند تا بتوانند ماهیت اسلامی و دینی نظام را از بین ببرند.ما باید مراقب چنین حرکاتی باشیم و در مقابل آن ایستادگی و اطلاع‌رسانی کنیم که اینها متوجه شوند عناصر ضد انقلاب و ضددین در دانشگاه تهران جایی ندارند.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه تهرانگفت: دانشگاه تهران پایگاه اصلی انقلاب اسلامی بود و هنوز هم می‌بینیم  که سنگر نماز جمعه همین دانشگاه است و این دانشگاه شهدای زیادی را تقدیم کرده است. دانشگاه تهران جایگاه ویژه‌ای دارد و نمی‌شود افراد خوباخته، غرب‌زده و نفوذی در دانشگاه جذب شوند اساتید انقلابی پای این موضوع ایستاده‌اند و زیر بار چنین موضوعی نخواهند رفت.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
محمد حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۷
0
0
خیلی ها در انگلیس درس خوانده اند و در مناصب مهم مشغولند،
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین