کد خبر: ۵۸۵۰۴۳
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۶

لاریجانی به خراسان جنوبی سفر می‌کند

رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با استاندار خراسان جنوبی ضمن موافقت با سفر به این استان بعد از ماه مبارک رمضان، در راستای پیگیری مشکلات استان و کمک به توسعه خراسان جنوبی از طریق ظرفیت‌های مجلس شورای اسلامی، قول مساعد داد.
آفتاب‌‌نیوز :
 محمدصادق معتمدیان، استاندار خراسان جنوبی، امروز سه‌شنبه، ۲۷ فروردین، در دیدار با رئیس مجلس شورای اسلامی گزارشی از آخرین وضعیت استان و مباحث مرتبط با ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان در حوزه معادن و کشاورزی، وضعیت بازارچه‌های مرزی و تجارت با کشور افغانستان و همچنین بارندگی‌های اخیر و خسارات وارده به زیرساخت‌های مربوطه، ارائه کرد.

وی مهم‌ترین مشکلات استان را از جمله خشکسالی، کمبود منابع آب به‌ویژه مشکل تأمین آب آشامیدنی، تعطیلی بازارچه‌های مرزی در چند سال گذشته و تجارت با کشور افغانستان، خام‌فروشی محصولات استراتژیک استان به‌دلیل نبود صنایع فرآوری و بسته‌بندی و همچنین خام‌فروشی در حوزه معادن استان برشمرد.

معتمدیان، ضمن معرفی ظرفیت‌ها و نیز بیان مشکلات خراسان جنوبی، از علی لاریجانی برای حضور در استان و آشنایی از نزدیک با توانمندی‌ها، فرصت‌ها و نیز مشکلات خراسان جنوبی دعوت کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی نیز در این گفت‌وگو ضمن موافقت با سفر به خراسان جنوبی بعد از ماه مبارک رمضان، در راستای پیگیری مشکلات استان و کمک به توسعه خراسان جنوبی از طریق ظرفیت‌های مجلس شورای اسلامی، قول مساعد داد. 

ایسنا 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین