کد خبر: ۵۸۵۰۶۸
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۵

داود آزاد: متاسفانه فضای جالبی در موسیقی وجود ندارد

داود آزاد می‌گوید قصد دارد امسال دو آلبوم منتشر کند.
آفتاب‌‌نیوز : داود آزاد، هنرمند آهنگساز و نوازنده می‌گوید: یکی از این آلبوم‌ها در ژانر موسیقی تلفیقی است که همراه با موسیقی سرخپوستان اجرا شده است. این کار که در نیویورک ضبط شده به شکل کاملاً بداهه و در لحظه نواخته شده است. ما در حال انجام کارهای میکس آن هستیم که بتوانیم این آلبوم را روانه بازار کنیم.

این خواننده با بیان اینکه نزدیک به ۱۰ آلبوم دارد که نسبتاً ۷۰ تا ۸۰ درصد آماده هستند، ادامه می‌دهد: آلبوم دیگری که قصد انتشار آن را دارم در دستگاه نوا است و آهنگسازی آن را خودم انجام داده‌ام. همچنین قصد دارم تابستان کنسرت‌هایی را در کانادا، انگلستان و سوئیس برگزار کنم. در ایران نیز در تالار وحدت کنسرت خواهیم داشت.

او اظهار می‌کند: من آرزو می‌کنم وضعیت موسیقی سنتی و جدی ما بهتر شود؛ یکسری فاکتورهای زیبایی‌شناسی که بهم ریخته است به اصل خودش برگردد. متأسفانه فضای جالبی در موسیقی نیست. موسیقی‌هایی که هویت و دانش موسیقی ندارند، بسیار دیده می‌شوند. امیدوارم با آگاهی بیشتر بتوانیم به موسیقی بپردازیم. حیف است کنسرت‌های بزرگان موسیقی که سال‌ها زحمت می‌کشند «سولد اوت» نمی‌شود.

آزاد در ادامه بیان می‌کند: همیشه معتقد بوده‌ام یک هنرمند باید آهسته آهسته بالا بیاید. افرادی که به دنبال موسیقی هستند گول این کار را نخورند که یکباره بالا رفتند و مطرح شدند؛ این‌ها گذراست.

ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین