کد خبر: ۵۸۵۱۸۶
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۶

تساوی بدون گل استقلال برابر ماشین‌سازی در نیمه نخست

دیدار تیم‌های استقلال و ماشین‌سازی تبریز در نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید.
آفتاب‌‌نیوز :
در ادامه هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم فوتبال استقلال از ساعت ۲۰:۱۵ در ورزشگاه آزادی میزبان ماشین‌سازی تبریز بود که این دیدار در نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه نخست این دیدار استقلالی‌ها که از حمایت هوادارانشان بهره می‌بردند، بازی را در اختیار گرفتند و با طراحی یکی دو حمله دروازه ماشین‌سازی را با خطر مواجه کردند. در یکی از همین فرصت‌ها در دقیقه ۳ امید نورافکن با شوت زیبایی دروازه حریف را هدف قرار داد اما شوت او را دخسوس مهار کرد. در مقابل و در دقیقه ۵ سعید مهری که فرصت بسیار خوبی به دست آورده بود، دروازه استقلال را هدف قرار داد که با واکنش حسینی همراه بود.

در ادامه استقلالی‌ها که راه‌های نفوذ را در میان مدافعان پر تعداد حریف بسته می‌دیدند با ارسال پاس‌های بلند برای خسرو حیدری قصد داشتند دروازه ماشین‌سازی را تهدید کنند که عملکرد خوب مدافعان حریف اجازه خلق موقعیت را نمی‌داد. وقتی استقلال از این حربه نتوانستند فرصت چندانی ایجاد کنند روی به شوت‌های از راه دور آوردند که روی یکی از همین فرصت‌ها، علی کریمی در دقیقه ۳۵ با شوت پای چپ دروازه دخسوس را هدف قرار داد اما شوت او به اوت رفت تا نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل به پایان برسد.

برای استقلال در این دیدار سید حسین حسینی، پژمان منتظری، روزبه چشمی، خسرو حیدری، میثم تیموری، علی کریمی، امید نورافکن، پاتوسی، فرشید اسماعیلی، داریوش شجاعیان و گادوین منشا به میدان رفتند.

به گزارش ایسنا، ماشین‌سازی نیز فرناندو دخسوس، محمدحسین کنعانی‌زادگان، احمدرضا زنده‌روح، سید احمد مهدی‌زاده، عزیز معبودی، سید محمد خرم‌الحسینی، سعید مهری، مسیح زاهدی، فرید بهزادی‌کریمی، رضا خالقی‌فر، جای کویتونگو به بازی کردند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین