کد خبر: ۵۸۵۵۲۸
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱

۶۰ روستای ورزقان آذربایجان شرقی در محاصره برف/ ارتفاع برف به 40 سانتی‌متر رسید

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ورزقان از مسدود شدن راه 60 روستان در این شهرستان بر اثر بارش برف خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
محمد حبیبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ورزقان اظهار داشت: در پی بارش سنگین و بی‌سابقه برف نیروهای راهداری از دیروز در آماده باش کامل بوده و در حال بازگشایی مسیرها مواصلاتی شهرستان هستند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ورزقان از ادامه بارش برف در شهرستان خبر داد و گفت: بارش برف که از اواسط دیروز شروع شده و همچنان استمرار داشته و ارتفاع برف را به بیش از ۴۰ سانتیمتر رسانده باعث مسدودی راه‌های روستای شده است.

حبیبی اظهار داشت: محورهای اصلی شهرستان ( تبریز، اهر، خاروانا ) برف‌روبی شدند و مشکلی وجود ندارد اما شدت و تداوم بارش برف موجب مسدود شدن راه ارتباطی حدود ۶۰ روستای شهرستان شده است که سعی می‌شود به نوبت بازگشایی شوند.

وی خاطرنشان کرد: این اداره با در اختیار داشتن ۱۲ دستگاه سنگین و نیمه سنگین و با ۴۰ نفر نیروی انسانی در حال انجام عملیات راهداری است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ورزقان همچنین از باز بودن راه‌های بین شهری شهرستان خبر داد و از کلیه تردد‌کنندگان جاده‌ای خواست ضمن اجتناب از سفرهای غیرضروری، حتما خودروهای خود را به لاستیک مناسب و زنجیر چرخ مجهز کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین