کد خبر: ۵۸۵۵۶۰
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۹

والدین خانه وحشت به حبس ابد محکوم شدند

والدین خانه وحشت در ایالت کالیفرنیای آمریکا که فرزندشان را شکنجه می کردند، به حبس ابد محکوم شدند.
آفتاب‌‌نیوز :
«دیوید» و «لوئیس تورپین» پدرومادر آمریکایی هستند که فرزندانشان را گرسنه نگه داشته، آنها را کتک زده و از خواب محروم می کردند و در برخی موارد بچه ها را با زنجیر به تخت می بستند. 

به گزارش روزنامه نیویورک تایمز، این والدین، هنگامی که فرزندانشان در دادگاه، وضعیت هولناک خود را شرح می دادند، می گریستند و به خود می لرزیدند. 

کودکان، ژانویه 2018 پس از آنکه یکی از دختران با شجاعت از اسارتگاهشان در حومه لس آنجلس فرار کرد، نجات یافتند. 

این پدرومادر که اتهامات وارده مبنی بر شکنجه 12 نفر از 13فرزندان و بدرفتاری با آنها را پذیرفته اند، باید بقیه عمرشان را پشت میله های زندان سپری کنند. 

به گفته دادستان های آمریکایی، این دو پس از 25 سال می توانند به قید التزام آزاد شوند، اما احتمالا تا آخر عمر در زندان می مانند. 

براساس این گزارش، فرزندان این زن و شوهر آمریکایی زمانی که پیدا شدند، 2 تا 29 ساله بودند. برخی از آنها به دلیل بدرفتاری والدینشان، لاغر و نحیف بودند و از اختلالات شناختی رنج می بردند.
 
در جریان رسیدگی به این پرونده در دادگاه که روز جمعه برگزار شد، کودکان جزئیات اسارت شان را شرح دادند. به گفته یکی از دختران، بچه ها غل و زنجیر می شدند، زیرا والدینشان بیم داشتند که بیش از حد شکر و کافئین مصرف کنند. 

دختر دیگر این خانواده نیز گفت که والدین تصمیم گرفتند به فرزندان در منزل آموزش دهند، زیرا مردم از آنها به دلیل داشتن بچه های زیاد، انتقاد می کردند. 

این خانواده، در نظر همسایگان، خانواده ای معمولی بودند و همسایگان به ندرت، کودکان را خارج از خانه می دیدند. پدر خانواده که فردی 57 ساله است، مهندس شرکت «لاکهید مارتین» و شرکت هوافضا و فناوری دفاعی «نورتروپ گرومن» بوده و مادر خانواده نیز که 50 سال سن دارد، خانه دار است. 

فرزندان این خانواده مجبور بودند روزها بخوابند و شب ها بیدار بمانند. همچنین در روزیک وعده غذا به آنها داده می شد. 

با همه رنج های تحمیل شده بر فرزندان این خانواده، سه تن از آنها گفتند که همچنان والدینشان را دوست دارند. پدر خانواده نیز در جلسه دادگاه ضمن ابراز دلتنگی نسبت به فرزندان خود، گفت که هرگز قصد صدمه زدن به فرزندانم را نداشته ام.

منبع: ایرنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین